جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۵:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم صورت گرفت:
به همت بسیج جامعه پزشکی، ستاد اردوی های جهادی دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه مقاومت بقیع، اردوی جهادی سلامت به همراه توزیع 80 بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، در روستای کم برخوردار دنیان از توابع بخش کردیان شهرستان جهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیج جامعه پزشکی، ستاد اردوی های جهادی دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه مقاومت بقیع از حوزه بسیج بقیه الله عج، اردوی جهادی سلامت به همراه توزیع 80 بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر، در روستای کم برخوردار دنیان از توابع بخش کردیان آن شهرستان برگزار شد.

بر همین اساس سرگرد پاسدار محمد خادمپیر مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم در حاشیه این اردو گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی و بسیجیان پایگاه مقاومت بقیع، با هدف کمک رسانی به روستاهای کم برخوردار، این برنامه در روستای دنیان اجرا گردید.

وی افزود: اردوی جهادی سلامت در روستای دنیان شامل تست فشار و قند خون اهالی به صورت خانه به خانه، توزیع بسته های حمایتی، بهداشتی و لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال که با همت بسیجیان ولایتمدار، خیرین نیک اندیش و دانشگاه علوم پزشکی، تهیه گردیده است.

هادی محمدپور دهیار روستای دنیان ضمن تقدیر از مجموعه بسیج، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی، اظهار داشت: بسیج همیشه در تمامی عرصه ها، یاری رسان قشر محروم جامعه بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: روستای کم برخوردار دنیان نیاز به رسیدگی بیشتر مسئولین در زمینه امور فرهنگی، اقتصادی و معیشتی دارد.

وی با اشاره به مصوب شدن روستای دنیان به عنوان یکی از چهار روستای طرح گردشگری در شهرستان جهرم و یکی از قطبهای تولید مرکبات در آن شهرستان، گفت: با توجه به این مهم، از نیازهای اصلی روستا، گازرسانی، ترمیم راه روستا، شبکه آبرسانی، و تخصیص بودجه جهت ترمیم ابنیه قدیمی در آن محل است.
نام:
ایمیل:
* نظر: