کد خبر: ۱۲۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
اولین جشنواره "امام رضایی‌ها" با تقدیر از پایگاه‌های برتر بسیج حوزه امام رضا (ع) سپاه ناحیه محمدرسول‌الله شیراز در سال ۱۳۹۹ برگزارشد.

 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) شیراز در این مراسم اظهار داشت: جشنواره امام رضایی‌ها آغاز خوبی است برای پایگاه هایی که فعالیت بهتر دارند و عملکردها محسوس نمایان می شود.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی با اشاره به حضور بسیج در شرایط کنونی با آرمان‌هایی که امامین انقلاب ترسیم کرده اند، گفت: پایگاه بسیج باید در طراز انقلاب در محله خود اثرگذار باشد و در این میان باید نقش فرمانده پایگاه بسیج در هر محله و منطقه خود تاثیرگذار و صحبتش فصل الخطاب باشد.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی به صورت خودجوش در زلزله سی سخت مستقر می شوند در کمک های مومنانه پیشرو هست، افزود: بسیج متشکل از اقشار مختلف مردمی است و فرمانده پایگاه بسیج از بین اقشار مختلف از کارمند تا کارگر مسئولیت قبول کرده اند بنابراین خمس و زکات سلامتی بسیجیان، دستگیری از مشکلات مردم است .

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان  امکانات و تجهیزات شان را بر علیه نظام جمهوری اسلامی  بسیج کرده اند چرا که جمهوری اسلامی در مقابل استکبار ایستاده است.

در پایان این مراسم، سه فرمانده پایگاه بسیج و سه نفر از شورای حوزه بسیج امام رضا (ع) شهرک گلستان  که در سال ۹۹ عملکرد مطلوب داشته اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: