آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در جمع دانشجویان مطالبه گر شهرستان نی ریز:
دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان به دعوت بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل بسیج دانشجویی و با حضور تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مختلف نی ریز انجام پذیرفت حضور یافت و به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان به دعوت بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل بسیج دانشجویی و با حضور تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مختلف نی ریز انجام پذیرفت حضور یافت و به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.

طرح تعالی خانواده در مجلس در حال آماده شدن است

در این دیدار جانشین خواهر دفتر بسیج دانشجویی نی ریز طی سوالی از نماینده انقلابی این شهرستان خواست تا برنامه های خود و مجلس انقلابی در موضوع زنان به عنوان رکن اصلی خانواده را ارائه دهد؛ دکتر فرهاد طهماسبی در پاسخ به این سوال بیان داشت:
اساس و بنیان جامعه خانواده است، در مجلس طرحی با موضوع تعالی خانواده در حال آماده شدن است که طبق فرمایش و دغدغه های حضرت آقا با توجه به پیر شدن جمعیت و آمار جمعیت که رو به کاهش است ؛ مجلس در این طرح ورود کرده و به زودی یک طرح که بنده نیز به عنوان یکی از اعضای کمسته کارشناسی آن هستم را ارائه خواهد کرد . این طرح در زمینه فرزند اوری و افزایش جمعیت بوده و به تحکیم بنیان خانواده کمک خواهد نمود.

وی در ادامه گفت: یکی از مباحث اساسی ما در حوزه انتخابیه بحث زن و خانواده است و قطعا ما در ارتباط با نهادهای مشاوره ای که می توانند در بحث پیشگیری از اختلافات خانوادگی ؛ کاهش تنش ودرگیری هانقش ایفا نمایند ارتباط گیری انجام نموده و یا به دنبال ارتباط گیری هستیم. 

در شهرستان استهبان نیز جلساتی با بسیج خواهران برگزار گردیده است که در ان در مورد مسائل خانواده و زن مباحثی مطرح و ما نیز در حد توان پیگیری می نمایم؛ اما به عقیده بنده اگر بخواهیم در بحث زن و خانواده ورود کنیم در حال حاضر ما باید برایندها و جمع بندی های خود را از حوزه انتخابیه به مجلس منتقل کنیم. سپس در فراکسیون مربوطه در مجلس روی آن کار کارشناسی انجام شده و در ادامه اقدام مناسبی را در موضوع تعالی خانواده در قالب قانون و تکلیف برای دولت و نهاد ها  مصوب نماییم. چراکه تا زمانی که موضوع به  قانون و تکلیف برای دولت اتفاق نیفتد، هر چند جلسات بسیاری از جانب ما نیز اتفاق بیفتد به نتیجه نخواهد رسید و طرح پس از مدتی به فراموشی سپرده خواهد  شد.

در ادامه طهماسبی در سوالی دیگر ضمن بیان این موضوع که در حال حاضر بستر فضای مجازی بسیار آلوده و غیر قابل کنترل می باشد و نرم افزار شاد ویژه دانش اموزان دارای مشکلات فروان و عملا غیر قابل استفاده است این سوال را مطرح کرد که برنامه مجلس جهت تحقق بخشیدن به اینترنت ایمن در سطح کشور چیست؟

 دکتر طهماسبی در این زمینه بیان داشت: مجلس در ارتباط با اینترنت ایمن برنامه هایی را مد نظر دارد اما عمده عملکرد و پیگیری های در چنین زمینه هایی متوجه دولت و وزارت خانه هاط مربوطه می باشد . مجلس در کمیسیون فرهنگی و کمیته ارتباطات کمیسون صنایع و  معادن به دنبال اماده کردن طرحی هستند که اینترنت ایمن را برای مردم خصوصا دانش آموزان فراهم آورده و علاوه بر این که طرح قابلیت اجرا شدن داشته باشد، ساز و کار اجرا و عملی کردن ان نیز فراهم شود، که ما امیدواریم که ان شاءالله در سال اینده این موضوع را با همکاری دولت به نتیجه برسانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: