سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
حوزه بسیج ادارات کل امیرالمومنین ع استان فارس
فرمانده بسیج حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات كل استانداری فارس بیان اینكه وظیفه ما در مجموعه بسیج دنبال كردن توانمندسازی فردی است كه منجر به توانمندسازی سازمانی خواهد شد، گفت: قوی شدن سازمان‌ها و ساختار آن‌ها قطعاً به رضایت‌مندی مردم و خداوند ختم می‌شود.
به گزارش تنویر سازمان بسیج اداراترضا اسمی، فرمانده بسیج حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات كل استانداری فارس امروز، ۲۳ اسفندماه در مراسم بزرگداشت روز شهید و جشن پایان سال جهاددانشگاهی استان گفت: امام راحل با نگاه مردمی كه به انقلاب اسلامی داشتند شجره طیبه بسیج را در سال ۵۸ تأسیس كردند و امروز این شجره به درخت تنومندی تبدیل شده است كه برای تحقق اهداف امام و انقلاب نقش‌آفرینی می‌كند.

وی با تأكید بر اینكه امروز بسیج برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن و اجرای فرامین امامین انقلاب نقش‌آفرینی می‌كند، افزود:‌ امروز مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای جهاددانشگاهی را در استان فارس برگزار كرده‌ایم كه رئیس این سازمان به‌عنوان فرمانده این پایگاه منصوب شده است.

اسمی با بیان اینكه وظیفه ما در مجموعه بسیج دنبال كردن توانمندسازی فردی است كه منجر به توانمندسازی سازمانی خواهد شد، گفت: قوی شدن سازمان‌ها و ساختار آن‌ها قطعاً به رضایت‌مندی مردم و خداوند ختم می‌شود.

فرمانده بسیج حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات كل استانداری فارس خواستار نقش‌آفرینی پایگاه مقاومت بسیج در ادارات شد و گفت: برای پایگاه مقاومت بسیج هر اداره‌ای یك نقش‌آفرینی تعریف شده است كه در بخش‌های مختلف تعلیم و تربیت، علمی، پژوهشی، اجتماعی، خدماتی و غیره دیده شده است.

وی با یادآوری اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: نقش‌آفرینی مجموعه بسیج در مسائل اجتماعی، نوع‌دوستی و غیره در سطح جامعه بسیار مشهود است و در هفته گذشته هم بحث رزمایش كمك‌های مؤمنانه را در بسیج ادارات دنبال كردیم.

اسمی، فعالیت در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فضای مجازی، رسانه، اقتصاد مقاومتی، ورزشی، فرماندهی و غیره را از دیگر مباحث نقش‌آفرینی بسیج در مجموعه ادارات برشمرد و گفت: امروز وظیفه داریم تا وظیفه اصلی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده بسیج حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات كل استانداری فارس به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز مبعث امسال اشاره كرد و گفت: معظم‌له وظیفه امروز ما را بصیرت، صبر و استقامت اعلام كردند یعنی بصیرت ما باید در سطحی باشد كه اگر قرار است دشمن حقایق و ارزش‌های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد، ما متوجه اهداف آن‌ها شویم و در مقابل ترفندهای آنان بتوانیم دفاع مناسبی را ارائه دهیم.

وی با تأكید بر اینكه وظیفه فرماندهان جنگ نرم که ادامه جنگ سخت است، امیدآفرینی در جامعه است و نباید فضای ناامیدی در جامعه وجود داشته باشد، برخی از آیات قرآن كریم را در این رابطه یادآور شد و گفت: خداوند در آیات قرآن كریم نیز تأكید فرموده‌اند كه نباید اجازه دهیم ناامیدی در جامعه رخنه كند.

اسمی بیان كرد: توصیه به حق و صبر از نكاتی بودند كه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان فرمودند و باید بدانیم كه باید بر روی حق خودمان استقامت و صبر كنیم و در این مسیر نقش‌آفرینی مؤثری داشته و خسته نشویم و در مقابل نقشه‌های دشمنان به خصوص در حوزه جنگ نرم ایستادگی كنیم.

فرمانده بسیج حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات كل استانداری فارس اظهار كرد: باید همیشه به فرمان و نصایح رهبر معظم انقلاب باشیم تا راه را به اشتباه نرویم و بتوانیم سنگر و خانه‌ای كه متعلق به همه ماست، به خوبی حفظ كنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: