آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
در سال 99 صورت گرفت؛
سعید یوسفی، با اشاره به فعالیت های تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان فارس در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 99 ، قریب به 60 هزار نفرساعت، آموزش های تشکیلاتی و توانمندسازی به صورت مجازی، نیمه حضوری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شده است.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران، به فعالیت های تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان فارس در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 99 ، قریب به 60 هزار نفرساعت، آموزش های تشکیلاتی و توانمندسازی به صورت مجازی، نیمه حضوری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ، انسجام و تثبیت تشکیلات بسیج دانشجویی در دوران کرونا و بهره برداری از شبکه ایجاد شده در پساکرونا، به همت بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شده است.

برگزاری 60 هزار نفرساعت آموزش، توسط بسیج دانشجویی فارس

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان فارس در وضعیت کرونا نیز فعالیت های تشکیلاتی، جهادی، انقلابی و... خود را با توجه به شرایط روز ادامه دادند، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس با درک مسائل، مشکلات، ارائه راه‌حل، مطالبه و پیگیری حل مسائل، گام های موثری را برداشته اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر درک منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و احصای نظام مسائل انقلاب اسلامی گفت: مسئله محوری یکی از راهکارهای مناسب برای حل مشکلات کنونی جامعه است.

یوسفی، کادرسازی را پشتوانه فکری محتوایی و نیروی انسانی برای هر تشکیلات برشمرد و با بیان اینکه تشکیلات بدون کادرسازی و تربیت نیرو، حرکتی ابتر است، تصریح کرد: مکتب(مدرسه کادرسازی و تشکیلات بسیج دانشجویی فارس) با اهداف عملیاتی معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارت تشکیلاتی در بسیج دانشجویی استان فارس در اوایل سال جاری راه اندازی شده و برکات زیادی را نیز به همراه داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: