آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
توسط حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس انجام شد؛
اردوی۶ روزه گروه جهادی شهید مسعود طاهری با هدف محرومیت زدایی و همچنین پرداختن به خلآ های دانش آموزان جا مانده از تحصیل، در عرصه های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و عمرانی در شهرستان خفر؛ دهستان راهگان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، اردوی۶ روزه گروه جهادی شهید مسعود طاهری با هدف محرومیت زدایی و همچنین پرداختن به خلآ های دانش آموزان جا مانده از تحصیل، در عرصه های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و عمرانی در شهرستان خفر؛ دهستان راهگان برگزار گردید.

به گفته کشتکانی، معاونت جهادی برادران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس: این گروه جهادی از سال ۹۴ فعالیت خود را در زمینه های مختلف با هدف رضایتمندی خداوند و زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم آغاز به کار کرده است. 

با شروع تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ گروه جهادی "شهید مسعود طاهری" دانشگاه فرهنگیان فارس با حضور ۳۰ دانشجو معلم استان فارسی متشکل از برادران و خواهران، در دو روستای فتح آباد و امیر سالار دهستان راهگان از توابع شهرستان خفر به آموزش دانش آموزان محروم این مناطق پرداختند.  

کشتکانی تاکید کرد: در ایام حضور در این منطقه بیش از ۱۰۰ دانش آموز اهل دو روستای مذکور در برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی این گروه جهادی شرکت کردند.

همچنین، مسلمی معاون جهادی خواهران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس اضافه کرد: در طی ۶ روز فعالیت گروه جهادی شهید طاهری دانشجومعلمان خواهر و برادر؛ در بحث آموزش با برگزاری کلاس های تدریس و رفع اشکال در همه مقاطع تحصیلی و نیز مشاوره تحصیلی_تربیتی،در بحث فرهنگی با برگزاری کلاس های نمددوزی، بافتنی و برگزاری جشن و مسابقات، فعالیت های ورزشی، پخش بسته های فرهنگی، بازی در فضای آزاد با حضور دانش آموزان و معلمان، گردش های درون روستایی،
و همچنین در بحث تربیتی با تاکید بر راهکارهای ۷_۳ و۴_۴ و راهکار ۲_۱۱  از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تاکید بر فراهم آوردن شرایط واقعی کلاس درس برای دانشجو معلمان دارد، با عنایت به این موضوع که با مجازی شدن مدارس خلآ مفاهیم تربیتی به چشم میخورد؛ با برگزاری گعده های تربیتی، ترویج فرهنگ مهدویت، برگزاری سه شنبه مهدوی، مشاوره تربیتی و نیز در بحث عمرانی که پی ریزی دو اتاق مسکونی خانواده ای تحت پوشش کمیته امداد، به فعالیت پرداختند.
 
در انتها، کشتکانی افزود: در طرح تدریس جهادی تربیتی که از اسفند ماه سال ۱۳۹۸  با شیوع ویروس کرونا آغاز شده است، ۳۲۳ نفر نیروی داوطلب دانشجو معلم خواهر و برادر در سراسر استان فارس برای افت تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان به صورت مجازی و حضوری در حال فعالیت هستند؛ که تعداد دانش آموزان بهره مند از آموزش های  مجازی حاصل از این گروه جهادی را در مقطع متوسطه  ۱۰۳ نفر، در مقطع ابتدایی ۷۰ نفر و دانش آموزان حضوری در مقطع ابتدایی را بیش از ۱۵۰ نفر برشمرد. 

 گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس،ضمن سپاس و قدر دانی از همکاری  قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، سپاه ناحیه شهرستان خفر و همچنین حوزه بسیج امام رضا(ع) روستای فتح آباد ، مهم‌ترین هدف این گروه جهادی را تحقق عدالت آموزشی و تربیتی تمامی دانش آموزان این سرزمین عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: