آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: صدا و سیما به‌عنوان زبان گویای انقلاب اسلامی نقش اصلی را در مقابله با هجوم رسانه‌ای بر عهده دارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در دیدار با ریاست صدا و سیمای فارس ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و فرارسیدن سال جدید، گفت: در سالی که گذشت شاهد اجرای درخشان طرح‌هایی نظیر رزمایش‌های کمک مومنانه، نذر رهایی و توکاد در استان بودیم که نام فارس را به عنوان یک استان برتر و الگو در سطح کشور مطرح کرده است.

او افزود: این عملکرد درخشان حاصل مشارکت همه اقشار و مسئولان به خصوص خیرین نیک اندیش فارس و تلاش‌های مردم و بسیجیان بوده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان در حوزه رسانه ناامید کردن مردم و جامعه ایران است، گفت: صدا و سیما بعنوان زبان گویای انقلاب اسلامی نقش اصلی را در مقابله با این هجوم رسانه‌ای بر عهده دارد.

سردار بوعلی با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم یکی از تکالیف مهم مسئولان است، اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و طرح‌های اشتغالزایی در فارس و تلاش پیوسته برای رفع موانع تولید رسالت اصلی همه دست اندرکاران امور اجرایی در سال جاری است که می‌تواند راه گشای بسیاری از مسائل استان باشد.

فرمانده سپاه فجر بیان کرد: ترویج و تبلیغ کار خیر، تشریح دستاورد‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و نمایش پیشرفت‌های کشور سه موضوع مهم هستند که همواره باید مورد توجه رسانه‌های انقلابی قرار داشته باشند.

سهرابی ریاست صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه رابطه سپاه و صدا و سیما یک رابطه برادرانه و اعتقادی است، گفت: امیدواریم در سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته با هم افزایی ظرفیت‌های این دو نهاد گام‌هایی موثر و امیدآفرین در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و خدمت به مردم در جامعه برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: