جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
حوزه بسیج ادارات کل امیر المومنین (ع)
جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج با حضور مدیر کل امور مالیاتی فارس ،معاونین ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان جناب سرگرد اسمی و شورای پایگاه مقومت بسیج برگزار گردید.
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات :جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج با حضور مدیر کل امور مالیاتی فارس ،معاونین ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان جناب سرگرد اسمی و شورای پایگاه مقومت بسیج برگزار گردید.
ناصر هاشمی مدیر کل امور مالیاتی فارس ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین تسبت به ارائه گزارش عملکردی اداره کل امور مالیاتی فارس اقدام نمود وی اذعان داشت با همدلی و تلاش جهادگونه کلیه همکاران درامدهای مالیاتی استان بصورت 100 درصدی محقق گردید که این مهم منجر به تقدیر استاندار محترم در سال گذشته گردیده است.
هاشمی گفت: این اداره کل در سال گذشته در ترویج فرهنگ خدمت رسانی و مردم مداری نیز پیشتاز بوده  و رتبه اول  در بین مدیران مالیاتی کل کشور را در شاخص تعداد کل برنامه های دیدار چهره به چهره با مردم به خود اختصاص داده است .
مدیر کل امور مالیاتی فارس بیان داشت: این مهم با روحیه ای بسیجی وار و تلاش جهادی در شرایط سخت اقتصادی کشور محقق گردید که شایسته قدردانی است.لذا امیدواریم با در نظر گرفتن مسئولیت سنگینی که بسیجیان عزیز در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و حفظ انقلاب دارند،اهداف سازمانی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و سایر همکاران با هدف سرافرازی کشور عزیزمان محقق گردد.
هاشمی با اشاره به اینکه محیط های اقتصادی در معرض آفاتی چون فساد اداری،اختلاس و ... هستند انتظار می رود پایگاه مقاومت بسیج نیز مانند سایر عوامل نظارتی در سالم سازی محیط اداری کوشا باشد و در راستای شعار سال تولید،پشتیبانی و مانع زدایی ها حرکت نماید.لذا امیدواریم با انجام امور فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در راستای رضای پروردگار هرگونه ارتشاء ،فساد و بدخلقی را از مجموعه بزداییم.
ناصر هاشمی با تشکر ویژه از برادر ارزشی و یادگار 8 سال دفاع مقدس آقای پورسعید برای فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج آقای امرالله علیزاده آرزوی توفیق خدمت نمود و گفت بسیج اداره کل در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری پویا تر از پیش گام برخواهد داشت.
جناب سرگرد اسمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان نیز ضمن تبریک سال نو  از مدیر نمونه سال 99 و مجموعه امور مالیاتی فارس که ایثارگونه در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته اند تقدیر نمود. 
وی گفت همگی ما اصل ولایت فقیه را قبول داریم و انشاالله با ظهور حضرت مهدی(عج) به اهداف الهی دست می یابیم.مجموعه بسیج با ارتقای توانمندی نیروی بسیجی خود ماموریت خودرا به نحو مطلوب انجام می دهد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان گفت مجموعه اقتصادی در راس جنگ اقتصادی بایستی با همدلی و تلاش بسیج گونه اهداف خود را قوت بخشد. وی ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج و حراست دو بال یک مدیر هستند و با حضور مدیر انقلابی و دلسوز امور مالیاتی فارس امیدواریم فرمانده جدید پایگاه با روحیه ی جهادی که دارند تعامل لازم را با مدیریت محترم مجموعه داشته باشند.
سرگرد اسمی اذعان داشت: وظیفه ما ایجاد کارمندان ولایت مدارو وظیفه مدار است که در راستای رضایت مردم گام بردارند،امیدواریم با همدلی و همراهی پایگاه همچون گذشته با افق بالاتر و جوان گرایی بیشتر در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشید.
امراله علیزاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نیز ضمن تشکر از مدیریت محترم مجموعه و سرگرد اسمی و عرض خداقوت به آقای پورسعید گفت: بسیج کارکنان نهادی مردمی است که به عنوان بخشی از ساختار کلان نیروی مقاومت بسیج به منظور حراست و حمایت از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی ایران در محدوده دستگاه های دولتی به امر جذب،آموزش و سازماندهی نیروهای داوطلب و توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی اقدام می نماید.
علیزاده در ادامه گفت ماموریت بسیج در عصر حاضر تغییر نموده است و بسیج بایستی ماموریت خود را با تاکتیک دشمن تغییر دهد.وی اذعان داشت تلاش بر این است با هدف جوان گرایی از نیروهای جوان ساعی و بسیجی اداره کل در شورای پایگاه مقاومت استفاده نموده تا بازوی توانمندی برای اداره کل باشند لذا امید است با همکاری مدیر کل محترم ،معاونین،حراست ،دادستانی و همه همکاران گرامی بتوانیم پایگاه مقاومت را نوسازی و بازسازی نموده و حرکت انقلابی پایگاه در مسیر نظام و اهداف اداره کل امور مالیاتی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
لازم به ذکر است در این جلسه آقای علی اصغر پناهی به عنوان جانشین و آقای محمد جمالی به عنوان معاون پایگاه معرفی گردیدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: