آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
عملکرد ارتش جمهوری اسلامی نشان از رسالت محوری آن نهاد مقدس برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است .
بسمه تعالی

29 فروردین نماد یاد آوری همه درخشش های ارتش جمهوری اسلامی ایران وحماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان در حیات طیبه انقلاب اسلامی است . ارتش امروز ، نمونه بارز نیروی مسلح اسلامی ، انقلابی ، جهادی با  بهره مندی  تمام از قوت و قدرت الهی در همه ابعاد سخت و غیر سخت ابزارها برای مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است . عملکرد ارتش جمهوری اسلامی نشان از رسالت محوری آن نهاد مقدس برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است . به طوری که امروز اراده پولادین خود را به اراده جهادگران راه حق و حقیقت در جفرافیای مقاومت برای نابودی خصم امت اسلامی پیوند زده است .

ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حوزه جهاد خود را درهمه عرصه های جهاد و هر تلاشی که در راستای منافع حیاتی ایران اسلامی و از سوی دیگر مقابله با دشمنان این آب و خاک مقدس باشد میداند.

در تمام میدان ها ولحظات سخت همچون میدان سیل ، میدان کرونا ، میدان زلزله ، میدان دفاع ، ارتش هم  با همه شوکت الهی خویش به عرصه آمده ، مشگل گشایی نموده  و شانه های خود را پله های بقاء و ارتقاء ملت می داند . همین عزم انقلابی و استحکام دینی ، محبت به مردم، اراده کارآمد و صراط مستقیم ارتش موجب گشته این نیروی الهی امروز در چشم و دل ایران مقبول افتد و دعای خیر مردم بزرگ ایران قدرت پشتیبان معنوی آنان باشد. و از سوی دیگر دشمنان زبون اسلام ناب و جمهوری اسلامی از تصویر هیبت الهی و شکوه معنوی ارتش قدرتمند ما در هراس باشند. 

در شرایط کنونی به دلیل همدلی ایمانی و خدایی دو لشکر الهی سپاه و ارتش  در کنار نیروی انتظامی مقتدر و جهادگران وزارت دفاع و سایر نیروی های جان بر کف امنیتی انقلاب اسلامی ، دشمنان ما ، از روی رعب و وحشت ، خیال هر گونه تجاوز را از مخیله ناپاک خود دور نموده اند. این نکته را نباید از نظر دور داشت که ارتشی که محل رشد و پرواز صیادها ، دوران ها،فکوری ها ، بابایی ها ، شیرودی ها و سایر شهدای پرافتخار است خود را برای ساخت تمدن اسلامی و امت واحده آماده کرده است و مایه مباحات همه ستایش گران قدسی زمین و آسمان است . همرزمان ارتشیان انقلابی در سپاه فجر استان فارس با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش انقلابی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی زمینی قهرمان ، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را  در راستای تحقق حداکثری اهداف انقلاب اسلامی تا نهضت حضرت مهدی موعود (عج) از خداوند منان مسئلت می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: