آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران صبح امروز از آغاز اولین رویداد ملی افق روشن در دانشگاه های فارس خبر داد و افزود:مرکز فضای مجازی و افکار عمومی بسیج دانشجویی رویداد مبتنی بر تولیدات چند رسانه‌ای و محتوای فضای مجازی با رویکرد امید آفرینی در دانشگاه های استان فارس برگزار می‌ کند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس،سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران صبح امروز از آغاز اولین رویداد ملی افق روشن در دانشگاه های فارس خبر داد و افزود:مرکز فضای مجازی و افکار عمومی بسیج دانشجویی  رویداد مبتنی بر تولیدات چند رسانه‌ای و محتوای فضای مجازی با رویکرد امید آفرینی در دانشگاه های استان فارس برگزار می‌ کند. 

یوسفی افزود: دانشجویان علاقمند و فعال در حوزه فضای مجازی  تولیدات خود را در محورهای ؛استقلال و آزادی، علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن به مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نام نویسی این رویداد از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده  تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد افزود: علاقمندان می توانند در  قالب  مکتوب شامل نشریه و یادداشت، در قالب دیجیتال در زمینه های موشن گرافیک ، استاپ موشن و کمیک استریپ  و هم‌چنین در قالب تصویری شامل مصاحبه پیاده رویی ، مصاحبه گفت و گو محور ، مستند و فیلم کوتاه ، کلیپ و نماهنگ و در قالب  گرافیکی شامل عکس نوشته ، اینفوگرافیک ، پوستر و  در قالب صوتی شامل نمایش رادیویی و پادکست در این رویداد ملی شرکت نمایند.
 وی  افزود: در این گونه رویداد های ملی ضمن اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات برتر،  افراد خلاق و مستعد در حوزه فضای مجازی شناسایی و به مجموعه های رسانه ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد. 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و هم بصورت گروهی در این رویداد شرکت کنند خاطر نشان کرد :  شرکت کنندگان بعد از  نهایی کردن ثبت نام خود فرصت دارند  آثار خود  را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال نمایند.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به   آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: