آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
مسئول بخش موسیقی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز خطاب به شرکت کنندگان بخش موسیقی:
علی صالحی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: با توجه به موضوعات خواسته شده از تمامی هنرمندان دانشجو در عرصه موسیقی دعوت میکنم که حتما شرکت کنند و بی صبرانه منتظر ارسال آثارشان نیز هستم.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، علی صالحی، مسئول بخش موسیقی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در معرفی خود گفت: کارشناس ارشد امنیت شبکه از دانشگاه شیراز هستم.  از اوایل دهه 80 تا به امروز در زمینه های مختلف موسیقی فعالیت حرفه ای داشتم و  چند عنوان در موسیقی بین الملل در بخش سمفونیک حماسی از چند جشنواره داخلی و خارجی را دارم.


علی صالحی در ادامه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: با توجه به موضوعات خواسته شده از تمامی هنرمندان دانشجو در عرصه موسیقی دعوت میکنم که حتما شرکت کنند و بی صبرانه منتظر ارسال آثارشان نیز هستم.


مسئول بخش موسیقی بخش جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در پایان بیان داشت: شرکت کنندگان در بخش موسیقی باید توجه کنند که آثار ارسالیشان مطابق با موضوعات خواسته شده و منحصر به فرد باشد و پروژه نهایی کارها را به دبیر خانه ارسال کنند و از ارسال ماکت یا نسخه اولیه خودداری کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: