پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز از آغاز مرحله هشتم کمک مومنانه در شیراز خبر داد و گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان ، ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده که طی مراسمی در آرامگاه سعدی میان نیازمندان توزیع می‌شود .
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ، مرتضی خسروانی ، فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز امروز ، ۸ اردیبهشت‌ماه گفت : در ماه مبارک رمضان ، فرهنگ کمک و همدلی برگرفته از فرهنگ ناب ائمه اطهار(ع) که مانند چشمه زلال جسم و روح جامعه را تطهیر می‌کند ، توسط بسیجیان پای کار و خیرین ساری و جاری است .

وی افزود : همدلی و همکاری مردم باعث آبرومندی و افتخار برای شهرمان است و از اقدامات بزرگ در سایه تلاش و پشتکار و بسیجیان قهرمان و ولایتمدار که برای حراست از انقلاب و ارزش‌های والای دینی و انسانی شبانه‌ روز در میدان حاضر هستند و به این حضور کریمانه افتخار می‌کنند .

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) گفت : امسال که سال حل مشکلات است با استفاده از ظرفیت تمام ارکان نظام ، خیرین و همراهی و کمک بسیجیان عزیز با تمام توان در کنار مردم و خدمت به آن‌ها ایستاده‌ایم .

خسروانی تصریح کرد : در هشتمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت (ع) که روز شنبه ، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آرامگاه سعدی برگزار می‌شود ، تعداد ۵ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان شناسایی شده شرق شیراز توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی شامل انواع حبوبات ، روغن ، برنج و شکر است ، افزود : همچنین در این ماه مبارک ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مناطق کم‌ برخوردار مناطق شرق شیراز توسط پایگاه مقاومت ناحیه احمد بن موسی (ع) توزیع خواهد شد .

مسئول سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز تصریح کرد : با مشارکت خیران و کمیته امداد برای زوج‌های جوان ۵ سری جهیزیه آماده و در دستور توزیع قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: