شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز ، با توجه به نقش سپاه در ترویج انقلابیگری گفت: سپاه با تربیت سربازانی مانند حاج قاسم گفتمان انقلابیگری را در جهان مخابره می کند .
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، حجت الاسلام رمضانی در محفل انس با قرآن و گردهمایی مصون سازی فرهنگی و تبیین فرهنگ نهادی که به همت روابط عمومی و عقیدتی سیاسی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ، برگزار شد گفت :جهان منتظر تولد افرادی همچون حاج قاسم برای زمینه ظهور منجی عالم بشریت است.

 حجت الاسلام رمضانی ، به نقش سپاه در ترویج انقلابیگری و فرهنگ معارف اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در مکتب امامین انقلاب افرادی همچون شهید مطهری (ره) که با قلمش و شهید حاج قاسم با قدمش جهان رامتحول می کند به چشم می خورد و این مهم یعنی تلفیق علم  و مبارزه میدانی که جهاد کبیر را می سازند مقدمات زمینه آمدن منجی عالم بشریت را فراهم می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، گفت: امروز ترویج انقلابیگری و تبلیغ ارزش های معارف اسلامی ،با خنده به دشمن و گفتمان مذاکره اتفاق نمی افتد بلکه کافی است تا با عمل و تبعیت محض از فرامین امامین انقلاب مرد میدان شد تا افکار ورفتار  را توام با هم به جهان مخابره کرد که نمونه بارز آن شهید حاج قاسم بود که معادلات فرهنگ منحط غرب را در هم کوبید.

وی در مورد اصل مذاکره گفت: مگر می شود با دشمن که تمام افکارش را متمرکز به از بین بردن فقه متعالی کرده تا اسلامی در جهان باقی نماند مذاکره کرد ، درجایی که دشمن به دنبال این است تا  هر لحظه و در هر مکان ضربه به طرف مقابل وارد کند مذاکره معنایی ندارد.

مردمی که در همه شرایط پای رهبری و انقلابشان ایستاده اند مستحق عذاب و تنگی معیشت نیستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز،  به وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: خدای متعال دستان پلید معاندین و منافقین چه در داخل و چه در خارج را رو میکند و نمیگذارد تا به اهداف شومشان برسند.

وی اذعان داشت : کسانی که در اوایل جنگ و در دوران دفاع مقدس نبودند و در کشور های اروپایی مشغول به تحصیل بودند چگونه می توانند طبقه پایین جامعه را درک کنند و به درد مردم  رسیدگی کنند.

وی گفت : مردمی که پای اهداف امام و انقلابشان در شرایط سخت و بحران ایستادگی کرده اند هرگز مستحق عذاب و تنگی معیشت نیستند.مسئولین امر معیشت که وظیفه دارند اگر به وظایفشان به خوبی عمل نکنند نه تنها  فردای قیامت بلکه در همین دنیا هم پاسخ عقوبت اعمالشان را خواهند دید.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: