کد خبر: ۱۲۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرمانده سپاه فجر استان فارس بیانیه ای صادر کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرمانده سپاه فجر استان فارس بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی
آموزش و پرورش به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی "سپاه پیشرفت کشور" و بستر رویش انسانهای برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) است .
ساختار این بنای الهی متشکل از عناصری است که با جان و روح خویش به تعلیم و تربیت فرزندان ملت ایران برای حضور در میدان های تعالی بخش انقلاب اسلامی مشغولند.
رویش جوانان انقلابی و مومن به صراط مستقیم ایران اسلامی مستلزم امر یادگیری، تفکر و رفتار الهی است که این نهاد مقدس عهده دار آن بوده و جهاد گونه هر موقعیتی را برای ساختن جامعه ای نمونه برای وصول به تمدن اسلامی فرصت مغتنم می شمارد و این معلمان مومن در این سازمان انقلابی و الهی نقشی بی بدیل دارند و شایسته هر لحظه تکریم و تجلیل هستند .
سپاه فجر استان فارس نیز بر خود فرض می داند در فرصت روز معلم، به پاسداشت همه فداکاری های اهل علم و فضل و آحاد معلمان عزیز در ساختار آموزش و پرورش ایران اسلامی این روز مبارک را گرامی داشته و تبریک خود را تقدیم نماید.

یدالله بوعلی

فرمانده سپاه فجر استان فارس

پیام فرمانده سپاه فجرفارس به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم

نام:
ایمیل:
* نظر: