آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با ریس و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی
به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با ریس و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فیروزآباد، فرماندهی ومسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم با مدیر وکارکنان آموزش وپرورش شهرستان فیروزآباد دیدار کردند.

حجت‌الاسلام پورغلامی در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت هرسال به بهانه سالروز شهادت شهید مطهری از مقام شامخ معلمان تجلیل می‌شود واین تجلیل فقط اهدای یک شاخه گل نیست بلکه برای این است که به تبادل علم بپردازیم تا کشورمان را از وابستگی علمی نجات دهیم. پورغلامی هدف از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی وارتقا منزلت اجتماعی معلمان، مربیان، اساتید، ونقش متولیان امر تعلیم وتربیت با رسالت نبوی در طول مدت 23 بعثت دانست.

فرماندهی سپاه ناحیه جناب سرهنگ رضایی در این دیدار گفت: تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی ومطابق با فرمایشات رهبری وبیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر رسالت های معلمان ومجموعه آموزش وپرورش دانست وتاکید کرد شما فرهنگیان ادامه دهنده رسالت انبیاء که همان تربیت وتعلیم انسان است، هستید.

در پایان این دیدار با اهدای دسته گل از طرف فرمانده ومسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه از مدیر و کارکنان آموزش و پرورش فیروزآباد تحلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: