گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
حضور ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان
حضور ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان در جمع سبزپوشان ناحیه با توجه به وضعیت ویروس کرونا
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی.ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان ممسنی در جمع سبز پوشان سپاه ناحیه با شاره به آیه 183 سوره بقره(کتب علیکم الصیام....)بیان داشتند که این آیه بر وجوب روزه بر مؤمنان اشاره دارد و اینکه وجوب روزه تنها به مؤمنان اختصاص ندارد و شامل همه کسانی که اسلام را پذیرفته اند و حتی به وجوب روزه در شریعت های قبل از اسلام نیز اشاره دارد.
دکتر چوبینه در ادامه به همه گیری ویروس کرونا در کل جهان اشاره کردند و این مسئله را تلنگری کوچک از طرف خداوند به بشریت معرفی کردند که انسان ها بیشتر به یاد قیامت و مرگ باشیند و از گناهان دوری کنند.
ایشان آمار کل فوتی های استان و شهرستان را به ترتیب 4238 و 158 نفر بیان کردند و اظهار داشتند برای کنترل این ویروس علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور باید 60 تا 70 درصد افرادجامعه واکسینه شوند.
دکتر چوبینه افزودند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین روستاهای شهرستان نیز ما خانه بهداشت و بهورز داریم که کار تزریق واکسن کرونا را نیز انجام می دهند.
ایشان در پایان اشاره ای هم به طرح شهید قاسم سلیمانی کردند و حضور پررنگ میدانی پاسداران و بسیجیان را عامل تقویت روحیه کادر درمان و موفقیت در بحث خدمات رسانی به مردم در شرایط کرونائی دانستند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: