گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کلاس مشاوره
برگزاری کلاس مشاوره و روان شناسی با موضوع راه های کنترل خشم و پیشگیری از اعتیاد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی کارشناس شبکه بهداشت شهرستان سرکار خانم علمداری در جمع سربازان سپاه ناحیه ممسنی حضور پیدا کردند.
ایشان در ابتدا در مورد مضرات و آسیب های خشم و عصبانیت برای انسان بیان داشتندکه خشم و عصبانیت شدید باعث یک سری اقدامات جبران ناپذیری در خود فرد،اطرافیان و جامعه می شود مثلا خودزنی یا دگر زنی که باعث یک سری عواقب قضائی و کیفی برای خود فرد و خانواده ها می شود که پشیمانی هم سودی ندارد و گاهأ جبران ناپذیر می باشد.و پیامدهائی ازجمله قصاص،طلاق و فروپاشی بنیان خانواده را در پی دارد.
و بیان داشتند در موقع عصبانی شدن، کارهائی از جمله ترک مکان،پیاده روی و خوردن یک لیوان آب،راهکار مناسبی برای کنترل خشم می باشد.
خانم علمداری در ادامه در مورد انواع مواد اعتیاد آور و عوارض آن بر جسم افزودند که یکی از این مواد مخدری که به راحتی و با قیمت ارزان تهیه می شود شیشه می باشد که باعث از بین رفتن سلول های مغز، هزیان گوئی و از دست دادن اختیار و قوه عقلانی در شخص می شود که در این مواقع هر اقدامی از ناحیه این فرد محتمل به نظر می رسد و شخص نسبت به کردار و گفتار خود هیچ گونه کنترلی ندارد.
و ایشان راهکار جلوگیری از اعتیاد را برای سربازان،عدم ارتباط با دوستان ناباب،قرار نگرفتن در محیطی که مواد مخدر استعمال می شود،ورزش کردن و دنبال کار و فعالیت رفتن و از همه مهمتر تقویت معنویت ،انس دائمی با قرآن ، نماز و مقید بودن به انجام واجبات دینی و ترک محرمات دانستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: