کد خبر: ۱۲۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
به همت ستاد اجرایی جشن گلریزان اداره زندان شهرستان اوز صورت گرفت
جشن گلریزان شهرستان اوز به همت اداره زندان شهرستان اوز باحضور آقای علی پور فرماندار اوز، ابراهیمی دادستان لارستان، سرگرد پاسدار سلمانپور فرمانده سپاه اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی، روحانیون، معتمدین و خیرین نیک اندیش شهرستان شب گذشته در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.
جشن گلریزان شهرستان اوز به همت اداره زندان شهرستان اوز باحضور آقای علی پور فرماندار اوز، ابراهیمی دادستان لارستان، سرگرد پاسدار سلمانپور فرمانده سپاه اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی،  روحانیون، معتمدین و خیرین نیک اندیش شهرستان شب گذشته در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، اهالی رئیس زندان شهرستان اوز بعنوان متولی این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی خدمت حاضرین در نشست بیان کرد: تعداد 45 نفر از اهالی شهرستان ب جرائم غیرعمد مالی در زندان های استان در زندان به سر می‌برند که دیون این افراد حدودا 70میلیارد تومان برآورد می شود.


در ادامه شیخ صالح انصاری به بیان فضیلت‌های نیکوکاری در ماه مبارک رمضان پرداخت.


سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور با تشکر از ستاد اجرایی جشن گلریزان اداره زندان شهرستان جهت فراهم نمودن این مراسم معنوی به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: انسان بصورت طبیعی یک فرد مسئولیت گریز است و مهم ترین مرحله تربیت انسان را مسئولیت پذیری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز ضمن انتقاد از فرهنگ غرب در یک ردیف قرار دادن مسئولیت پذیری و فضولی، بیان کرد در فرهنگ غرب و بعضی از مواقع در داخل نگرش های دیده می شود که دنبال برتری رفاه و امنیت فردی بر مسئولیت پذیری و کرامت هستند.
وی ادامه داد: در آموزه های دینی و تجربه های بشری از محالات است که فردی مسئولیت پذیر نباشد، به دنبال عزت و کرامت نباشد، و به رفاه آسایش و امنیت برسد.


وی افزود: ما در نشستی جمع شده ایم که پر از انسان هایی است که نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت دارند و آمده اند عزت و کرامت انسانی را ارج نهند و دست افرادی را بگیرند که دارای شرافت هستند اما از بد روزگار گرفتار مشکلاتی شده اند و الان در زندان به سر می برند.
سرگرد سلمانپور ضمن دعوت از حاضرین جهت شرکت در انتخابات پیش رو بیان کرد: بزرگترین احساس مسئولیت که پیش رو داریم، انتخابات است و همانطور که نسبت به نیازمندان و زندانیان احساس مسئولیت می کنیم باید برای رشد و تعالی جامعه نیز احساس تکلیف کنیم و همه ی ما به عنوان خواص شهرستان ابتدا خودمان و سپس مردم را به سمت این تکلیف بزرگ حرکت دهیم که اگر چنین نکنیم آسیب جبران ناپذیری متوجه جامعه و مردم عزیزمان خواهد شد.

فرمانده ناحیه اوز در پایان سخنان خود با بیان اهمیت انتخابات پیش رو گفت: امیدوارم همچون شهداء به ویژه شهید شاخص استان فارس و شهرستان اوز، شهید سردار بهرام مبارکی که با نثار جان خود نسبت به دین و کشور خود ادای تکلیف کرد، ما نیز در عرصه دیگر با حضور در پای صندوق های رای ادای تکلیف نماییم.

https://s4.uupload.ir/files/img_1327_gsu5.jpg

در پایان این مراسم از خانم نازنین رضایی رئیس اداره بهداشت و درمان و ماماهای نمونه شهرستان و کشور تجلیل به عمل آمد.


گفتنی است در حاشیه این نشست حاضرینی که تمایل داشتند جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک نمایند، مبالغ اهدائی آنها دریافت شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: