کد خبر: ۱۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز، جناب سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور در نماز جمعه روز گذشته بیدشهرحضور یافت و عید سعید فطر را به مردم شریف بیدشهر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز، جناب سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور در نماز جمعه روز گذشته بیدشهرحضور یافت و عید سعید فطر را به مردم شریف بیدشهر تبریک گفت. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه فلسطین، گفت: ماهیت مبارزه اعراب با رژیم صهیونیستی در گذشته با ماهیت مبارزه محور مقاومت با این غده سرطانی تفاوت اساسی دارد. وی ادامه داد: تفاوت آن این است که در گذشنه، اعراب در جنگ 6روزه با تکیه بر حس ملی گرایی و اینکه یک کشور عرب در حال اشغال است وارد جنگ با رژیم صهیونیستی شدند اما درحال حاضر محور مقاومت حول محور اسلام در حال مبارزه است و این از ابتکارات امام خمینی(ره) بود.


وی افزود: رژیم صهیونیستی کشوری بود که می خواست از نیل تا فرات را مال خود کند اما به لطف الهی همانطور که در خبرها هم شنیدید الان برای بقای خود در حال جنگیدن است.  


سرگرد سلمانپور ضمن تشریح موقعیت مکانی غزه گفت: قیام مردم فلسطین در ابتدا با سنگ بود که به انتفاضه اول معروف شد اما اکنون انتفاضه دیگری رخ داده است و همانطور که دیدید با موشک جواب حملات رژیم صهیونیستی را می دهند و این پیشرفت درحالی حاصل شده است که منطقه غزه تحت شدیدترین تحریم ها و محاصره سرتاسری قرار دارد. 


وی ادامه داد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کلید خورد و در دو دهه اخیر سرعت بیشتری گرفته است. 


فرمانده سپاه اوز دربخش دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات افزود: هرکس بگوید در انتخابات شرکت نمی کنم مانند کسی است که کشتی زیرپای خود را سوراخ می کند و جامعه برای حفظ امنیت و آرامش خود و استقلال کشور باید به اینگونه تفکرات واکنش مناسب را نشان دهد. 


مقام معظم رهبری(مدظله العالی): حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که ملت ایران می توانند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل دشمنان نگه دارد. پس انتخابات باید با حضور ملت پرشور، سالم و قوی انجام گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: