آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تمام ظرفیت‌های سپاه شامل نیروی انسانی، بسیجیان، تجهیزات و سالن‌ها برای اجرای واکسیناسیون عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.
آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تسهیل و تسریع واکسیناسیون عمومی کرونا برگزار شد.

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با تجلیل از زحمات کادر بهداشت و درمان گفت: سپاه و بسیج با همه امکانات و ظرفیت‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان هستند و این همکاری تاکنون آثار مثبت و بسیار خوبی در مقابله با بیماری کرونا داشته است.

وی افزود: بیمارستان شهید دستغیب یکی از نمونه‌های درخشان از همکاری و تعامل نیروهای مسلح و کادر بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه فارس برای کمک به تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی کرونا به کارگیری خواهند شد، گفت: براساس این تفاهم‌نامه تمام ظرفیت‌های سپاه شامل نیروی انسانی، بسیجیان، تجهیزات و سالن‌ها برای اجرای واکسیناسیون عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهند گرفت.

سردار بوعلی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه پنجمین گام در قالب طرح سپهبد پاسدارشهید حاج قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: آموزش نیروی انسانی، سازماندهی، پشتیبانی و تامین امنیت فرایند واکسیناسیون از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: