کد خبر: ۱۲۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
فرمانده سپاه اوز در نمازجمعه روستای هود
جناب سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در نماز جمعه روز گذشته روستای هود حضور یافت و به ایراد سخنانی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز، جناب سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در نماز جمعه روز گذشته روستای هود حضور یافت و به ایراد سخنانی پرداخت. 


سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور در ابتدای سخنانش ضمن تبریک پیروزی محور مقاومت و مردم فلسطین به تشریح اتفاقات رخ داده در غزه پرداخت و ادامه داد: قدس شریف متعلق به ملت فلسطین است و مسجدالاقصی خط قرمز است و ملت ما و امت اسلام هرگز از آن دست برنخواهند داشت.


فرمانده سپاه اوز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مولفه اصلی امنیت، مردم هستند و نقش مردم در ایجاد امنیت بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: وقتی مردم پای نظام و حکومت خود باشند، بهترین عامل بازدارنده در مقابل تعدی دشمنان است و بهترین عرصه‌ای که دشمنان اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان ایران این پیام را دریافت نمایند که مردم پای انقلاب و نظام خود هستند، عرصه انتخابات است.


سرگرد پاسدار سلمانپور با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده دشمنی دشمنان در عرصه نظامی است، گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر کمک به امنیت ، در سرنوشت خود نیز دخیل هستند و بهترین و طلایی ترین زمان جهت تعیین سرنوشت کشور، در زمان انتخابات است.

وی ادامه داد: در این زمان ما باید دقت بسیار بخرج دهیم تا به رسالت خود که همان انتخاب اصلح است عمل کرده باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: