آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
نهضت روشنگری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
همزمان با سوم خرداد، سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، جلسه نهضت روشنگری با حضور حجت الاسلام جوشقانیان، فرماندهان، پاسداران، بسیجیان، مسئولین شهرستان و عموم مردم در سالن 9 دی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، همزمان با سوم خرداد، سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، جلسه نهضت روشنگری با حضور حجت الاسلام جوشقانیان، فرماندهان، پاسداران، بسیجیان، مسئولین شهرستان و عموم مردم در سالن 9 دی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

در ابتدای مراسم که با استقبال عمومی روبرو شده بود، حجت الاسلام پورغلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن خوشامدگویی به حضار به گرامیداشت شهدای انقلاب، 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت پرداختند. ایشان به جوانان و بسیجیان توصیه کردند پیرو راه شهدا باشند.

در ادامه حجت الاسلام جوشقانیان، از راویان کشوری دفاع مقدس به تبیین جایگاه انقلاب و نظام اسلامی در عرصه بین المللی پرداختند و تهدیدات دشمنان را گوشزد کردند. ایشان در ادامه اهمیت محور مقاومت و جایگاه جمهوری اسلام در این محور را بیان کردند و گفتند نگاه محور مقاومت و همه جهانیان به انتخابات پیش رو در ایران است و با حضور گسترده باید از نظام اسلامی حمایت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: