کد خبر: ۱۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: اگر حضور پرشور مردم داشته باشند در عرصه سیاست خارجی پشتیبان نظام اسلامی خواهد بود.

 حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور  در دیدار با مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان فارس به مناسبت 11 خرداد روز  صنعت نمایشگاهی با بیان اینکه انتخابات پیش رو حساس‌ترین انتخابات در ابعاد مختلف است، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی نگاهشان متوجه 28 خردادماه است و حضور مردم در این برهه مقوله مهمی است.

وی با بیان اینکه پس 42 سال از انقلاب  دشمنی دشمنان در اوج خود قرار گرفته و قابل مقایسه با دوره‌های گذشته نیست، گفت: فضای مجازی و فرهنگ سواد رسانه‌ای در این مقطع بسیار مهم است چراکه فضای مجازی آمادگاه و فریادگاه برای دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی است که به دنبال بهره از آن هستند.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه  مشکلات در زمینه اقتصاد ، معیشت و تحریم‌‌های ظالمانه عرصه را برما تنگ کرده است گفت: به لحاظ سیاست خارجی حضور مردم برای ما و دشمنان بسیار مهم است و اگر حضور پرشور مردم داشته باشند در عرصه سیاست خارجی پشتیبان نظام اسلامی خواهد بود.

 

وی ادامه داد:  جان‌فشانی‌های شهدای گرانقدر و به ویژه تشییع میلیونی مردم در خاکسپاری شهید سلیمانی بیانگر این است که مردم متوجه افراد خدومی که در راستای امنیتشان کار می‌کنند هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: امروز کمترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم حضور در انتخابات است  و اگر مردم را متوجه انتخابات کنیم فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.

موسوی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی فارس هم اظهار داشت: تعامل و همدلی  سپاه و بسیج و امام جمعه شمال غرب مایه خوشحالی و پیشبرد امور است و آثار این همدلی در ابعاد مختلف نمایان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: