آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
جشن بزرگ دختران رای اولی
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و در دهه کرامت، همایش بزرگ دختران رای اولی با شعار «رای اول، سهم اول» در سالن 9 دی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و در دهه کرامت، همایش بزرگ دختران رای اولی با شعار «رای اول، سهم اول» در سالن 9 دی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد. جشن تکلیف سیاسی دختران رای اولی، در راستای طرح های قرارگاه روشنگری و باهدف بصیرت افزایی و تشویق و ترغیب رای اولی ها به حضور حداکثری در پای صندوق های رای به عنوان یک تکلیف و مسئولیت اجتماعی انجام شد. در این همایش که همراه با برنامه های متنوع مانند همخوانی سرود و مسابقه بود، حجت الاسلام ایزدخواه به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام ایزدخواه با بیان تاثیر حضور حداکثری در آینده کشور و کارآمدی دولت برآمده از انتخابات و با اشاره به تبلیغات دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای دلسرد کردن مردم و ایجاد ناامیدی گفت: اولین چیزی که در برابر دشمن لازم است روحیه و اولین چیزی که از دشمن باید گرفته شود نیز روحیه است. برخی فعالان سیاسی و افرادی که صلاحیت آن ها به وسیله شورای نگهبان احراز نشده است، با مردم قهر می کنند و انتخابات را تحریم می کنند. همه باید تابع قانون باشیم. حضور پرشور و حماسی در انتخابات ضامن آینده کشور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: