آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
برگزاری مراسم ویژه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه در روستای پرزیتون
مراسم ویژه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه باشکوه هرچه تمام‌تر و با حضور مردم روستای پرزیتون یکشنبه شب۱۴۰۰/۳/۲۳ در مدرسه شهید قاطعی به میزبانی پایگاه بسیج شهیدبهشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، مراسم ویژه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه باشکوه هرچه تمام‌تر و با حضور مردم روستای پرزیتون یکشنبه شب۱۴۰۰/۳/۲۳ در مدرسه شهید قاطعی  به میزبانی پایگاه بسیج شهیدبهشتی برگزار شد.

این مراسم  با حضور حجت‌الاسلام محمود زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فجر استان فارس و کاندیدهای انتخابات شوراهای شهر وروستاهای بخش میمند برگزار گردید.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام پورغلامی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن خوشامدگویی به میهمانان مراسم دقایقی در خصوص اهمیت انتخابات سخن گفتند و در ادامه حجت‌الاسلام محمودزاده ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه در گفتاری بسیط به ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه و  به‌ویژه بصیرت از نگاه ایشان اشاره کردند و به تشریح عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف پرداختند و حضور مردم در انتخابات را ضامن تقویت نظام در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی عنوان کردند و از مردم خواستند در لبیک به ندای رهبر انقلاب حضور پرشور و توأم با بصیرت در انتخابات داشته باشند .

در پایان مداحان اهل‌بیت به شعرخوانی و مولودی در رثای حضرت معصومه پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: