کد خبر: ۱۲۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
دعوت آقای مختاری به نمایندگی از تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی برای حضور پرشور در انتخابات 1400
سرگرد محمد جواد مختاری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس به نمایندگی از تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی برای حضور پرشور همه مردم خداجوی به ویژه کارگران و کارفرمایان در انتخابات 1400 پیامی صادر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس،محمد جواد مختاری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات فارس به نمایندگی از تشکل های جامعه کارگری و کارفرمایی فارس برای حضور پرشور کارگران و کارفرمایان در انتخابات 1400 پیامی صادر کردند که متن به شرح زیر است:
مقام معظم رهبری دامت برکاته :به مردم عزیزمان عرض میکنم ملّت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.
بسم الله الرحمن الرحیم*****همانطوری که همه می دانیم انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.در انتخابات امسال ،دشمنان و بدخواهان با بکارگیری ترفندهای مختلف، تلاش بسیاری می‌کنند تا مردم را ازانتخابات مایوس کنند، این در حالی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران، حق رای از مهمترین اختیارات قانونی ملت است. 
همانطور که بارها شنیده ایم، 40 درصد جمعیت کشور عزیزمان ایران را کارگران و خانواده هایشان تشکیل می دهند و حضور این جامعه میلیونی  پرتلاش ،صدیق و نان حلال خور در هر عرصه ای اینقدر مهم است که مقام معظم رهبری می فرمایند:
حضور کارگران و همه‌ی قشرهای ملت در صحنه، همواره سایه‌ی جنگ و تعرض دشمنان را از سر ملت ایران کم کرده و در انتخابات پیش رو نیز هر کس «کشور، نظام و امنیت را دوست دارد در انتخابات شرکت کند زیرا این حضور تعیین‌کننده، شرّ دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد. 
بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در تمامی این سالها کارگران با تلاش و کوشش بی وقفه خود چرخ اقتصاد کشور را حرکت داده و در سخت ترین شرایط دست از تلاش و کوشش مضاعف خود برنداشته و در تمامی عرصه ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده اند.

کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند و این مهم مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و عقب نکشند.

جامعه کارگری-کارفرمایی با توجه به اینکه قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند به راحتی می توانند با شرکت در انتخابات در معادلات سیاسی کشور دخیل بوده و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از آلام و دردهای جامعه‌ کارگری کم کرده و روزهای سرنوشت سازی را برای کشور رقم بزند و این مهم تنها با همراهی و همدلی میسر است.

با عنایت به اهمیت حضور یکپارچه و میلیونی ملت بزرگ ایران در انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد 1400، تشکل های کارگری-کارفرمایی بنا به رسالت خود که همان پیگیری دغدغه ها و مطالبات به حق جامعه کارگری می باشد تلاش مضاعفی را آغاز کرده است تا در سالی که مزین به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شده است بتواند با انتخاب فرد اصلح در تحقق این شعار گامی مثبت بردارد.

لذا بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس که محوریت جامعه کارگری و کارفرمایی انقلابی در استان فارس و نقش خادم ده ها هزار بسیجی در استان فارس را برعهده دارد  ،با تأسی از امام راحل‌ عظیم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،   از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه جامعه شریف کارگری-کارفرمایی به عنوان پرچمداران ولایتمداری و حماسه آفرینی، دعوت می‌نماییم تا با شور و نشاط انقلابی، همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام را در روز جمعه، 28 خرداد با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به اثبات رسانند.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: