آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
بسیج کارمندان،اساتید و دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز؛
بسیج کارمندان،اساتید و دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز طی بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.
بسیج کارمندان،اساتید و دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز طی بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات حائز اهمّیّت است، همیشه؛ در بعضی از مقاطع اهمّیّت بیشتری دارد. توصیه‌ی من به مردم عزیزمان این است که اوّلاً همان‌طور که قبلاً عرض کردیم، همه شرکت کنند در انتخابات؛ همه، هر کسی که ایران را دوست دارد، هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزّت و عظمت ملّی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 انتخابات فرصتی دوباره برای سازندگی و سرافرازی است. میدانی برای اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. ۴۳ دشمنی آشکار و همه‌جانبه دشمنان نتوانست قطار عظیم انقلاب را متوقف کند، بلکه روز به روز به شکوه و عزت آن افزوده شد؛ هر چند کاستی های مدیریت اجرایی کشور در برخی بخشها مانند معیشت دل دوستداران انقلاب و مردم صبور و متعهد را رنجانده و گله مند از نحوه اداره بخشهایی از امورات عمومی کشور هستند ، اما امید به آینده ای درخشان آنان را از حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی بازنداشته است.

آحاد دانشگاهیان کشور به ویژه دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور فارس و شیراز  و خانواده های آنان ضمن حضور پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امید به روزهای بهتر را به رخ جهانیان خواهند کشید.

همچنین در آستانه ۲۸ خرداد ماه، جمعۀ سرنوشت ساز، شورای بسیج دانشگاه پیام نور شیراز از سایر اقشار مردم متدین، بصیر و دشمن شناس نیز دعوت می‌نماید تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و رأی حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افرادی شایسته و دلسوز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل کرده و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور سهیم شده و با سربلندی اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دوستان را امیدوار و دشمنان کینه توز و در رأس آنان آمریکای جهان خوار را مایوس کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: