آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
آخرین خطبه نماز جمعه حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده
آخرین خطبه نماز جمعه حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده بعد از سی سال امامت با حضور مردم شهید پرور فیروزآباد ایراد شد. سرهنگ رضایی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد سخنران بین الصلاتین این نماز جمعه بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در سخنرانی بین صلاتین نماز جمعه با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام هاشمی زاده نسبت به اهتمام ۳۰ ساله امامت جمعه شهرستان فیروزآباد گفت: امروز از فردی تقدیر می‌کنیم که ۳۰ سال با عمل به آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا توانست محور وحدت و انسجام در شهرستان فیروزآباد باشد؛ کسی که با عمل به آیه أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ  ورحماء بینهم در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی دوشادوش همه ادارات و نهادها پشتیبان همه اقشار مردم در همه صحنه‌ها حاضر بود.

وی گفت: حجت الاسلام هاشمی زاده جوانی و عمرش را در فیروزآباد سپری کرد و همیشه دستگیر و حامی محرومین و نیازمندان بود. ایشان همیشه پشتیبان اقشار مختلف از فرهنگیان ، دانش‌اموزان و دانشجویان گرفته تا کارگر، کشاورز، کاسب و بازاری بود و کسی است که همیشه به یاد مردم بود و به دور از هیچ باند و جناحی و به دور از هیچ تمایلات شخصی در این جایگاه مهم توانست تلاش و مجاهدت های مهمی داشته باشد.

رضایی اظهار داشت: امام علی (ع) در نهج البلاغه به شاخص محور بودن اشاره می فرمایند و ما هم اگر میخواهیم راه سعادت را گم نکنیم باید شاخص مان توحید، نبوت و امامت و عمل به دستورات قرآن کریم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در انتخابات گذشته و سال 1400 با محوریت روحانیت مبارز و امام جمعه محترم و نماینده انقلابی شهرستان شاهد حضور چشمگیر مردم در صحنه انتخابات بودیم دشمنان داخلی و خارجی در صدد هستند تا اتحاد مردم را به هم بزنند لذا حواسمان به این فتنه ها و حقه ها باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: