کد خبر: ۱۲۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در گردهمایی تبینی فرهنگی سپاه ناحیه اظهارداشت: فضای مجازی واقعیت دنیای امروز است که بینش و بصیرت مردم را هدایت می‌کند.

حجت الاسلام عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در گردهمایی تبینی فرهنگی سپاه ناحیه فوق در سخنانی اظهارداشت: فضای مجازی واقعیت دنیای امروز است که بینش ، بصیرت مردم را هدایت می کند و در این بستر فرصت ها و تهدید ها نهفته است .

وی گفت: دشمنان کارکردها و خدمات انقلاب اسلامی را دراین 42 سال با دروغ پراکنی و جهت دهی فضای مسموم رسانه ای دنبال می نمایند تا مردم را از هسته انقلاب جدا نمایند و دراین عرصه دلسوزان انقلاب در تولید محتوا اقدامات خوبی را شکل داده ند که نیاز به برنامه ریزی و حرکت دراین مسیر میباشد.

وی گفت: تولید محتوا در راستای پاسخ به شبهات ، دروغ پراکنی و فریب افکار عمومی رویکردی است که در فضای مجازی نیازمند اقدامات موثر دلسوزان انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: امیدواریم با شکل گیری دولت جدید، فصل نوینی از خدمت به مردم درجهت برداشته شدن مشکلات پیش روی مردم باشد تا ثمره آن افزایش سرمایه اجتماعی رقم بخورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: