آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
امام جمعه فیروزآباد در جمع فعالان عرصه حجاب و عفاف: عفاف هم در پوشش باید باشد هم در فعل
همایش تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف شهرستان فیروزآباد باحضور امام جمعه شهرستان، جمعی از مسئولین و فعالان این عرصه در سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

همایش تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف شهرستان فیروزآباد باحضور امام جمعه، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فعالان این عرصه در سالن شهید چگینی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید. در ابتدای جلسه حجت الاسلام پورغلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، با اشاره به جنگ و نفوذ فرهنگی دشمن با برنامه هایی از جمله سند 2030 و فعالیت در فضای مجازی ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دولت انقلابی و همراهی با مجلس انقلابی و قوه قضاییه و با پرکارتر شدن فعالان این عرصه، شاهد گسترش هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و شکل گیری جامعه و تمدن اسلامی باشیم.

در ادامه حجت الاسلام بشارت، امام جمعه شهرستان، با بیان نکاتی درباره فضیلت های عفت و حجاب گفت: عفاف و حجاب مخصوص بانوان نیست و در همه افراد در جامعه باید این دستور الهی را رعایت کنند. وی با اشاره به آثار شهید مطهری در این زمینه، این آثار را بسیار ارزشمند خواند و توصیه به مطالعه این آثار کرد. او افزود: عفت مخصوص پوشش نیست و در فعل نیز باید باشد. عمل افراد نیز باید به گونه ای باشد شک و شبهه ای ایجاد نکند.

پس ار آن سرهنگ جوکار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و آقای استوار، دادستان شهرستان به بیان مشکلات . اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات پرداختند. سپس فعالان حجاب و عفاف نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند و پرسش هایی را از مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند که به آن ها پاسخ داده شد.

در پایان با اهدا هدایایی از تعدادی از فعالان عرصه حجاب و عفاف تجلیل گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: