آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
فیروزآباد غرق در شادی و سرور در جشن عید ولایت
همزمان با عید سعیدغدیرخم شهرستان فیروزآباد غرق و شادی و سرور است و مردم با برپایی جشن این روز مهم و تاریخی در جهان اسلام را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، همزمان با ۱۸ ذی‌الحجه شهرستان فیروزآباد غرق در شادی و سرور است و مردم ولایت‌مدار این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم با برگزاری مراسم جشن و ویژه برنامه‌های مختلف به استقبال این روز بزرگ رفتند.

جشن عید سعید غدیرخم در نقاط مختلف شهرستان با حضور مسئولان و جمع کثیری از عاشقان و ارادتمندان خاندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

مردم ولایتمدار فیروزآباد با برگزاری جشن‌های خودجوش، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش شربت و شیرینی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه با موسیقی محلی عیدغدیر خم و آغاز امامت مولای متقیان حضرت علی(ع) را جشن گرفتند.

اجرای نماهنگ و سروده‌هایی در وصف مولاعلی(ع) و برنامه‌های سنتی، موسیقی محلی از جمله برنامه‌های عید غدیر خم در شهرستان فیروزآباد است که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در این روز فیروزآبادی ها با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش شربت و شیرینی، پخت و تقسیم غذای نذری و برپایی محافل مولودی‌خوانی ولایت حضرت علی(ع) را جشن می‌گیرند
نام:
ایمیل:
* نظر: