گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
سرگرد پاسدار مسلم محمدی فرمانده جدید سپاه سپیدان با حضور در گلزار شهدای گمنام سپیدان ، با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد
به گزارش تنویر سپیدان ، در اولین روز کاری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان ، سرگرد پاسدار مسلم محدی به همراه اعضای شورای ناحیه با حضور در محل تربت پاک و مطهر شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

در این مراسم  که با قرائت زیارت عاشورا انجام شد ، فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان باحضور خود بر قبور مطهر شهدای گمانم شهرستان   از شهدای گمنام جهت انجام رسالت های خود در خدمت رسانی به مردم و جامعه توسل جست .
فرمانده سپاه سپیدان سپس در دفتر امام جمعه محترم شهرستان سپیدان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور ضمن تبریک به فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان  برای ایشان آرزوی  سلامتی وموفقیت نمود جهت پیشبرد مشکلات مردم وتکریم انها  بیاناتی ارائه نمودند.

 امام جمعه شهرستان سپیدان با تشکر از فرمانده جدید سپاه ناحیه  و هیئت همراه، امنیت کشور را به برکت سپاه پاسداران و نیرو‌های انقلابی و با اخلاص و پای کار این مجموعه‌ی مردمی دانست و عنوان کرد: هر جا و در هر مکان کم و کاستی بوده و شرایط فراهم نبوده، سپاه شرایط را فراهم آورده و همه لوازم کار مهیا شده و با کار جهادی و فی‌سبیل‌الله در صحنه حاضر شده است.

سرگرد محمدی ضمن تقدیر از بیانات امام جمعه محترم شهرستان سپیدان گفت:  همکاری امام جمعه شهرستان با این نهاد باعث تقویت روحیه بسیجی در جامعه می شود و مسیر انقلاب و صراط مستقیم مشخص است و بر ما است که منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را نصب العین قرار دهیم و در راه اعتلای انقلاب گام برداریم.

فرمانده جدید سپاه ناحیه سپیدان  بیان داشت : مجموعه سپاه و بسیج مثل همیشه  آماده‌ هرگونه همکاری  و پشتیانی‌های لازم جهت ارتقا برنامه‌ها و خدمات به شهرستان است.
مردم ما با تمام وجود ضرورت سپاه را درک کردند و تجربه شده که مردم با هوشیاری و بصیرت گام برمی‌دارند و نشان دادند سپاه در دل‌های مردم است و جدای از مردم نیست.

 ایشان افزودند خداوند توفیق خدمتگزاری در راه خودش را روزی ما قرار داد  و  ان شا الله با همدلی، همفکری و همکاری اتفاقات خوبی را برای رضای خدا در شهرستان  سپیدان رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان همچنین با حضور در منزل شهیدان پیروزبخت و شهید حجازی با خانواده های معظم این شهدای والامقام دیدار کرد و گفت: خانواده های شهیدان والامقام همواره در همه صحنه ها  نشان داده اند با تمام توان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

سرگرد محمدی گفت:شهیدان چراغ راه هدایت تمامی آحاد اقشار جامعه هستند و حضور در کنار خانواده این عزیزان در واقع تجدید بیعتی دوباره میان دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و آرمان های این شهیدان سرافراز ایران اسلامی است.

این مقام مسئول گفت خون شهدا باعث هویت بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و امروز همه ما  وظیفه داریم تا با خدمت خالصانه به مردم، مقام شهدا را پاس بداریم و ادامه دهنده راه و هدف آنان باشیم.

گفتنی است ،دراین مراسم که با هدف زنده ‌نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان برگزار شد، ضمن فاتحه خوانی به روح مطهر شهیدان والا مقام، با آرمان های شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.




نام:
ایمیل:
* نظر: