کد خبر: ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کانون بسیج فرهنگیان فورگ
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس،جلسه و دیدار مسئول کانون بسیج فرهنگیان فورگ ( فارس ) سید نورالدین زارعیان با سردار سنایی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در محل ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس،جلسه و دیدار مسئول کانون بسیج فرهنگیان فورگ ( فارس ) سید نورالدین زارعیان با سردار سنایی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در محل ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد. 
سردار سنایی در این جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله نقش سیاسی فرهنگیان در گام دوم انقلاب بیان داشت: در ساخت نسل آینده می بایست به تمام حالات و جنبه های آموزشی، پرورشی ، بصیرت سیاسی و ... توجه نماییم. نباید بی تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی را در آموزش و پرورش و در بین معلمان ببینیم؛ معلمان عزیز و شریف ما می بایست فرهنگ بصیرت سیاسی را در کنار مولفه های آموزشی، پرورشی و.... در ساخت نسل آینده لحاظ نمایند تا نسلی ولایی، بصیر و آگاه ساخته شود؛ در دوران تربیت معلم نیز معلمان علاوه بر زمینه های آموزشی، پرورشی و ... می بایست در زمینه های بصیرت سیاسی رشد نمایند و سیستم آموزش و پرورش نیز فضای رشد بصیرت سیاسی آنان را فراهم آورد.

جلسه مسئول کانون بسیج فرهنگیان فورگ با سردار سنایی
نام:
ایمیل:
* نظر: