آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اعلام کرد: با دقت و حساسیت بیشتری، مسائل پیرامون شهر صدرا را رصد و در صورت هرگونه تخلف از قانون، به صورت جدی ورود می کنیم.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در خصوص حواشی بوجود آمده در شورای شهر صدرا بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد که با مسائلی همچون بیماری کرونا و وضعیت اسفناک معیشتی و فشار رسانه های معاند بر عدم مشارکت مردم در انتخابات همراه بود، نشان دهنده‌ دریچه امید و آرزوی یک ملت برای آینده ای بهتر بود تا مبدأ انقلابی گری و تحولات در حوزه شهری باشند؛ با این حال، وجود مسائلی با رویه های غیر انقلابی از برخی اعضای شورای شهر صدرا، بسیار تأمل برانگیز است.

 هرچند رویکردهای این چنینی در شهر صدرا مسبوق به سابقه است لکن این رویداد را می توان به عنوان نقطه سیاهی در کارنامه شهرصدرا برشمرد.

در هفته گذشته، چندین بار خواستار جلسه با‌ اعضای شورای شهر صدرا با موضوع ملاک های انتخاب شهردار صدرا و دادن مشاوره به اعضای شورای شهر شدیم که هر بار به دلایل متعددی این جلسات توسط خودآقایان شورای شهر لغو شد.

 با توجه به اشرافیتی که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز درموضوعات و مسائل مختلف صدرا دارد،متوجه ارعاب ها و تطمیع هایی توسط برخی از اعضای شورای شهر به یکی اعضا خود شورا، برای رای گیری غیر آزادانه واجباری در انتصاب شهردار شدیم.
  
بسیج دانشجویی به دلیل صیانت از حق رأی مردم  بر خود لازم می داند با دقت و حساسیت بیشتری مسائل پیرامونی شهر صدرا را رصد کند و در صورت هرگونه تخلف از  قانون به صورت جدی ورود خواهد کرد.

 لازم به ذکر است در صورتیکه ورود بسیج دانشجویی باعث اقناع آقایان مسئول در صدرا نشود، با مردم با شفافیت و بدون پرده صحبت خواهیم کرد. 

در آخر از دادگستری استان فارس برای ورود به موقع و دستگیری یکی از اعضا متخلف در شورای شهر صدرا کمال تشکر را داریم و با جدیت خواستار ورود به فساد ها و رویکردهای خارج از قانون، به ویژه در شهر پر حاشیه صدرا هستیم و باتمام توان از این مواضع حمایت خواهیم کرد. 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
نام:
ایمیل:
* نظر: