آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
برگزاری سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه همزمان با آغاز دهه اول محرم با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی
با همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت تابعه، همزمان با شروع دهه اول محرم ، سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس سردار بوعلی در حسینیه پیامبر اعظم برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ؛ سردار بوعلی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، فرماندهان و کلیه بسیجیان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش ، بیان داشتند که ماه محرم ماه انفاق جان ، انفاق مال،  ایثار و از خودگذشتگی است .
 وی افزود؛ از عید امسال تا الان دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه فجر استان فارس در ماه مبارک رمضان و دهه ولایت برگزار شده و سومین مرحله این رزمایش همزمان با شروع دهه اول محرم  بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر استان فارس توزیع می گردد که ۵ هزار بسته از این آمار توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز انجام می گیرد.
همچنین در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران این رزمایش چنین بیان داشتند که این رزمایش به همت فرماندهان حوزه های محلات خواهر و برادر ناحیه ثارالله (ع) شیراز  صورت خواهد پذیرفت و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.
وی افزود ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات و نهادها گامی نو در راستای اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی برداشته و اقدام به تامین بیش از ۱۸ دستگاه خودرو به مراکز درمانی شهدای والفجر و شهدای  انقلاب شهرستان شیراز (جهت کمک به طرح واکسیناسیون آحاد مردم) نموده است.
 همچنین با فراخوانی و اعزام بسیجیان و گروههای جهادی ناحیه به مراکز درمانی خاص بیماری کرونا کمک قابل توجهی به کادر درمان نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: