جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
مشکل بی آبی و خشک شدن چاههای مهارلو با همت لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۹ فجر، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، گروه ۵۶ توپخانه حضرت یونس (ع) و بسیجیان حوزه شهید بهشتی مهارلو تا حدودی برطرف شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سروستان  در مورد این حرکت فوری و جهادی گفت: با متوجه شدن این موضوع که مردم سه روستای شهرستان به صورت ناگهانی در مضیقه آب هستند واحد های عملیاتی مجموعه بسیج و سپاه به موضوع ورود کرده و با راه اندازی چند تانکر آب شروع به آب رسانی به مردم کرده و نگذاشتیم مردم در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمبود آب را حس کنند.

علیرضا مویدی در ادامه افزود: یکی از عمده فعالیت های ما محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان است که با شناسایی روستاها در این زمینه برنامه هایی داریم و یکی از موضوعات مد نظر ما برداشتن دغدغه آب شرب مردم بوده و در این راه تلاش می کنم و خوشحالیم که آمادگی داشتیم و توانستیم به صورت ویژه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سروستان با ابراز امیدواری در خصوص کارهای انجام شده در این سه روستا گفت: در این مناطق تمهیداتی برای حفر چاه دیده شده که با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم به کمک مسئولین محترم آبفا در استخراج آب از چاه جدید کمک کرده ودر رساندن آب به خانه های مردم تلاش خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: