کد خبر: ۱۲۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵
طی آئینی در روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان در سپاه ناحیه اقلید تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،طی آئینی در روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان در سپاه ناحیه اقلید تجلیل بعمل آمد.

فرمانده سپاه اقلید در این جلسه صداقت، تلاش، تعهد، خدمت بدون چشم داشت خبرنگاران را ارج نهاد و با تبریک روز خبرنگار، عنوان داشت: نگاه به تاریخ نشان می دهد گاها انتشار برخی اخبار به نوعی موجب تحریف و تغییر شده است.
سرهنگ پاسدار مهدی صالحی اظهار داشت: خبرنگاری نوعی ثبت تاریخ است و باید مواظب باشیم این مستندات تاریخی که نوعی انتقال تجربه به آیندگان است، واقعی باشد.
وی یا تأکید بر قدرت رسانه تصریح کرد: این قدرت باید در راستای تحکم ارزش ها و آرمان ها استفاده شود.
سرهنگ صالحی خبرنگاری را نوعی هنر خواند و گفت: خبرنگاران باید اینقدر را برای رفع شبهات علیه ارزش ها استفاده کنند 
وی یاد شهید صارمی، شهید آوینی و نیز شهید شریفی (خبرنگار شهید شهرستان اقلید) را گرامی داشت.
در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید یاد شهید آوینی را گرامی داشت و با بیان اینکه جدیت در تمیز بودن کار و دقیق بودن در کار و نیز طهارت، اخلاص و پاکی در کار ازجمله فضایل اخلاقی و رمز موفقیت این شهید بزرگوار بوده است.
حجت‌الاسلام حامد مرادی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه جوانان افسران جنگ نرم باید باشند، بیان داشت: در نحوه ارسال اخبار باید دقت شود چرا پیام و شناسنامه رشد یک شهرستان یا منطقه یا کشور در این خبرها منعکس می شود پس بایدخیلی مراقبت شود.
وی ارسال و انتشار خبر را جزیی از اعمال هر خبرنگار عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید خبرها را واقعی و درست منتشر و منعکس کند.
حجت‌الاسلام مرادی تأکید کرد: خبر باید شفاف و صادقانه و همراه راهکار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: