چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
سرهنگ مویدی فرمانده ناحیه سروستان به مناسبت روز پزشک پیام تبریک صادر کرد و از زحمات کادر درمان در ایام کرونا تشکر و قدر دانی کردند.
سرهنگ مویدی فرمانده ناحیه سروستان به مناسبت روز پزشک پیام تبریک صادر کرد و از زحمات کادر درمان  در ایام کرونا تشکر و قدر دانی کردند.متن تبریک به شرح ذیل است
یکم شهریور ماه سالروز تولد حکیم و طبیب، عالیقدر ایرانی ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک و پنجم شهریور ماه زاد روز دانشمند نامدار ایرانی زکریای رازی روز داروساز نامیده شده است. این ایام و مناسبت‌ها به جامعه فرهیخته و خدوم پزشکی به ویژه پزشکان و داروسازان ارجمند و پرتلاش عرصه سلامت مبارک باد.
‌در استمرار این مشی و جهاد نورانی و در پی بروز و شیوع همه خبری جهانی بیماری کرونا بار دیگر همگان نقش بی بدیل سپید پوشان جامعه پزشکی را در کاهش آلام و نجات جان انسان ها به نظاره نشستند. اما آنچه در این صحنه گسترده و تاریخی رخ نمایاند و همگان را به تقدیس و ستایش این مجاهدت های بزرگ رهنمون ساخت به دل خطر شتافتن پزشکان عزیز و جان بر کف نهادن آنان برای هدیه حیات به همنوعان بود. قلم و بیان، ناتوان و عاجز است که در وصف بزرگ مردان و بزرگ زنان دانشمندی به نگارش بپردازد که با بذل سلامت و جان خویش و بوسیدن خلعت زیبای ایثار و شهادت، تا ابد در آسمان جامعه پزشکی کشور ماندگار و جاودانه شدند.
در پایان از تلاش پزشکان جهادی که در برنامه اردوی جهادی ویزیت رایگان بیمارستان سروستان شرکت نمودند کمال تقدیر و تشکر دارم.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان
نام:
ایمیل:
* نظر: