آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون خبرداد:کمک های مردمی شهر کازرون به مناطق زلزله زده سی سخت یاسوج ارسال شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در هفته دولت بیان داشت:بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی شهرستان کازرون جهت کمک به مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال می شود.
وی افزود: کمک های مردمی شهرستان شهید پرور کازرون بیش از60تن کچ کار و 200میلیون ریال وجه نقد می باشدکه با توجه به نیاز و درخواست گروه های جهادی درمناطق زلزله زده ارسال شده است.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون از فعالیت دو گروه جهادی بسیجیان شهرستان کازرون در روزهای ابتدای وقوع زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و یادآور شد: این محموله کمک های مردمی که شامل گچ کار و پول نقد می باشد با هدف همدردی با مردم زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان، از محل کمک های مردمی جمع آوری و ارسال شده است.
سرهنگ توکل یاد آور شد با توجه به نیاز مردم در مناطق سی سخت به سرپناه مناسب و این که در آستانه ی فصل سرما در منطقه سی سخت هستیم در صورت داشتن هرگونه کمک به مردم زلزله زده سی سخت از طریق بسیج سازندگی همه نواحی یسیج سپاه در استان فارس و در کازرون برادر موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه به شماره تلفن09176036041آماده جمع آوری و ارسال کمک های خداپسندانه می باشند.
در انتها یادآور می شود زمین‌لرزه‌ ۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه روز روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال گذشته شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و بر اساس گزارش ها ۷۸ روستای شهر در زلزله خسارت جدی دیده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: