شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه «بقیة الله (عج)» شیراز خبر داد:
علی پور گفت: فاز جدید طرح ملی «شهید سلیمانی» در فارس همزمان با سراسر کشور در ماه محرم با عنوان رزمایش «پدافند زیستی ثارالله» با هدف هشدار درباره رعایت نکات بهداشتی کرونا آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه بقیه الله (عج) شیراز: «مجید علی پور»، با اشاره به برگزاری رزمایش «پدافند زیستی ثارالله (ع)» در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و شدت بیماری در پیک پنجم، فاز جدید طرح ملی «شهید سلیمانی» در فارس همزمان با سراسر کشور در ماه محرم آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه «بقیة الله (عج)» شیراز افزود: بدین ترتیب بسیجیان این ناحیه در قالب تیم های نظارتی و نظارت بر اصناف و بازاریان و ... و تیم های حفاظتی با محوریت پایگاه با هدف قطع زنجیره و بیماریابی به ایفای نقش پرداختند.

وی اضافه کرد: 13 محرم برای اجرای طرح «پدافند زیستی ثارالله (ع)» از حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، کاروان خودرویی با طی مسافت این حرم مطهر تا امامزاده «ابراهیم (ع)» به صورت کاروان خودرویی عزاداری امام حسین (ع) را به انجام رساندند.

علی پور تاکید کرد: بدین ترتیب هر حوزه، کاروان خود را در محله ها و خیابان های شهر شیراز حرکت داد و اعلام هشدار وضعیت کرونا از طریق بلندگو با هدف رعایت نکات بهداشتی داده شد.


پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: