آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس:
حجت الاسلام پرنیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار امروز با هیئت دولت پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، حجت الاسلام پرنیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار امروز با هیئت دولت پرداخت.

حجت الاسلام پرنیان در تعبیر  این سخن رهبری که فرمودند: مردمی بودن جلوه هایی دارد، رفتن بی واسطه  میان مردم، بیان داشت: مردم نباید از ما فاصله بگیرند، زمانی مردم به سمت ما می آمدند، امروز ما باید به طرف مردم برویم.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در رابطه با یکی دیگر از جلوه های مردمی بودن به دوری از اشرافی گری اشاره کردند، در تکمیل سخنان ایشان باید گفت امروز آفت انقلاب اشرافی گری است چیزی که امام (ره) هشدار دادند و یکی از مطالبات قشر دانشجو در بحث مطالبه گری باید همین باشد که فلان مدیر کل یا مسئول در استان چرا باید به دنبال رانت، اشرافیت و رابطه بازی باشند و قطعا بسیج دانشجویی استان در این راستا مطالبه گری از مسئولینی که به دنبال حواشی و مفاسد اقتصادی و رانت خواری هستند در اولویت اقدامات سازمان بسیج دانشجویی استان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: