کد خبر: ۱۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
پیام تبریک:
سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی انتخاب جناب آقای دکتر عبدالملکی را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی انتخاب جناب آقای دکتر عبدالملکی را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حجت الله عبدالملکی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سلام علیکم

احتراماً فرصت بی بدیل خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم فهیم و صبور ایران، توفیقی ارزنده و ماندگار است و کسب این توفیق در دولت انقلابی و مردمی و در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، که بشارت دهنده پیشرفت، توسعه و تحقق عدالت و کرامت می‌باشد، ارج و بهایی مضاعف دارد. حسن انتخاب رییس جمهور  گرانقدر و مردمی و اعتماد قاطع، شایسته و ارزنده قاطبه نمایندگان مردم در خانه ملت به جناب عالی که جوانترین وزیر منتخب کابینه هستید را صمیمانه حضورتان تبریک گفته و رجاء واثق دارد که با تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و پتانسیل بالای جوانی و برنامه های متقن ارائه شده به یاری پروردگار متعال شاهد ثمرات و تحولات کلیدی در اعتلای حوزه‌های خطیر و بنیادین مجموعه های معظم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و در راستای برآورده شدن آمال کارگران و کارآفرینان ایران اسلامی و رشد و شکوفائی تولیدات داخلی و نهایتاً تحقق منویات مقام منیع ولایت امر مسلمین ، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) خواهیم بود..

بررسی تخصصی صلاحیت حضرتعالی در کمیسیون های اجتماعی ، بهداشت و آموزش از سویی موید حجم گسترده مسئولیت متقبله در وزارتخانه ای است که بدون اغراق 70 میلیون از نفوس ایران اسلامی با آن در ارتباطند و از سوی دیگر در برگیرنده مسئولیت بسیار خطیر و پر مخاطره یکی از سیاسی ترین وزارتخانه هایی است که سالهای متمادی در سیطره قشر خاصی قرار گرفته و مع الاسف به لحاظ بی کفایتی اغلب مدیران تحمیلی و دست نشانده سال به سال از اهداف ارزشمند نظام مقدس اسلامی فاصله گرفته است.

در پایان، ضمن تاکید بر اینکه انتخاب جنابعالی بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌‌های برجسته آن برادر گرانقدر در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است ، به عرض  عالی می رساند که بسیج کارگران و کارخانجات کشور با برخورداری از نخبگان جامعه کارگری و کارفرمائی و تاسیس هیات های اندیشه ورز ( اتاق فکر ) مستقر در مرکز و سایر استان ها و ایجاد کارگروه های تخصصی در خصوص احصاء نکات ضعف و قوت حوزه های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی تمام و کمال خویش را برای همکاری و معاضدت بی شائبه با جنابعالی که با حول و قوه الهی فساد ستیزی و مبارزه با رانت خواری و ...... را در وزارت مردمی سرلوحه کار خویش قرار داده اید ، اعلام می نماید.

توفیق روز افزون حضرتعالی و سایر وزرای دولت مردمی  در خدمت خاضعانه به آحاد جامعه ایران اسلامی را از ذات اقدس الهی مسئلت می نمایم.

    

                                                           و ما توفیقی الا بالله

                                            سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد

                                       مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: