آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس :
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان بسیجی این استان، در مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده اند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی  بسیج جهرم اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با حضور دانشجویان جهادگر بسیجی این شهرستان راه اندازی شده است. 

وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج جهرم در دوشیفت صبح و عصر در مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم راه اندازی شده است افزود: دانشجویان جهادگر و بسیجی مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی و.... با حضور در این مرکز به یاری کادر درمان، بهداشت و پیشگیری شتافته اند. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج سپاه جهرم با هدف کمک به کادر درمان و تسریع در واکسیناسیون عمومی راه اندازی شده است. 

یوسفی ادامه داد: دانشجویان بسیجی استان فارس برای مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده و آن ها را تنها نخواهند گذاشت. 

وی در ادامه با اشاره به طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: این طرح جامع بوده که با تکیه بر دانش بومی، نگاه جهادی نخبگان و متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت های سازنده، توانسته کمک های زیادی در راستای مبارزه با کرونا انجام دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی فارس در راستای طرح کشوری شهید سلیمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

دانشجویان بسیجی، کادر درمان را تنها نمی گذراند/ کمک گروه های جهادی دانشجویی فارس به مراکز درمانی


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: