آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
به همت دانشجویان گروه جهادی احمدی روشن استهبان؛
مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن شهرستان استهبان از برگزاری هیئت عزاداری در روستای کردی خانی این شهرستان در دهه اول محرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن شهرستان استهبان از برگزاری هیئت عزاداری در روستای کردی خانی این شهرستان در دهه اول محرم خبر داد.

برگزاری مراسمات عزاداری سید و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین در روستای کردی خانی

محمد علی زحلی مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن شهرستان استهبان  برپایی مجلس عزای سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) در روستای کردی خانی در راستای ارتباط مستمر این گروه جهادی با جامعه هدف خود دانست و اظهار کرد: به همت دانشجویان عضو گروه جهادی احمدی روشن و شهیده ناهید فاتحی کرجو همزمان با آغاز ماه محرم، با نصب بیش از 150 پرچم و کتیبه در سطح معابر و سر درب منازل و مسجد، روستای کردی خانی را سیاه پوش کردند.

وی با اشاره به حضور روستاییان در مراسمات عزاداری دهه اول ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و ذکر مصائب امام حسین (ع)و اصحابش با سخنرانی و مداحان شهرستان استهبان، اذعان کرد: در جهت آشنایی بیشتر نوجوانان  با معارف اهل بیت کلاس های آموزش احکام و ایستگاه نقاشی ویژه نوجوانان در روستا برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: