کد خبر: ۱۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
دکتر صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با سرهنگ خدایاری فرمانده جدید سپاه ناحیه دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،دکتر صالحی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی به مناسبت انتصاب سرهنگ علیرضا خدایاری به سمت فرمانده سپاه ناحیه با ایشان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار دکتر صالحی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ خدایاری به سمت فرمانده سپاه ناحیه گفت: رسالت اصلی سپاه،پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی است و یکی ازمسئولیت های حساس سپاه برای انجام این رسالت مهم،محرومیت زدایی و اشتغال زایی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید این‌ نگاه بیش از پیش تقویت شود.
وی اضافه کرد:هماهنگی و همکاری سپاه با سایر نهادهای خدمت رسان به مردم عزیز و صبور شهرستان،می تواند به محرومیت زدایی بیش از پیش و رفع کمبودها در شهرستان کمک موثر و شایانی نماید.
سرهنگ خدایاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر صالحی،سپاه پاسداران را نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم نگاه ویژه دولت و مجلس انقلابی به این نهاد مردمی در بخش‌های مختلف تاکید کرد.
وی در ادامه گفت:سپاه ناحیه آمادگی کامل دارد با تمام ادارات،سازمان ها و نهادهای انقلابی و خدمت رسان به مردم شهرستان همکاری نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: