آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویان بسیجی از مسئولان به معنای تقابل آن ها با یکدیگر نیست، گفت: دانشجوی بسیجی زبان برٌان و چشم بیدار جامعه ست.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه  بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این تشکل دانشجویی و رسالت های آن اظهار داشت: خودسازی در بسیج دانشجویی از اصول اولیه است چرا که ضعف های درونی افراد در صورت تجمیع در یک تشکیلات، تبدیل به آفت تشکیلاتی می شود.


وی از دانشجوی بسیجی به عنوان زبان برٌان و چشم بیدار جامعه نام برد و افزود: بسیج دانشجویی ریشه دانشگاهی داشته و نسبت به رسالت های دانشگاه انقلابی اقدامات خود را جهت می دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشجو مصلحت اندیش و سفسطه گر نیست، به روحیه مطالبه گری دانشجویان اشاره کرد و گفت: جهت دهی جامعه به سمت و سوی موردانتظار، نیازمند گفتمان سازی و مطالبه از مسئولان است.

مطالبه گری دانشجویان بسیجی به معنای تقابل با مسئولان نیست/ دانشجوی بسیجی زبان بران و چشم بیدار جامعه است

یوسفی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی نه تنها سیاسی کاری نمی‌کند بلکه سیاست ورزی عالمانه و نقادانه پرچم داری جامعه را به عهده دارد، اضافه کرد: عملکرد مسئولان جامعه باید به طور مداوم، مستدل و مستند مورد ارزیابی، رصد و نقد قرار گرفته تا بستر مطالبه گری از آنها به صورت منطقی و منصفانه فراهم شود. 

وی با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویان بسیجی از مسئولان به معنای تقابل آن ها با یکدیگر نیست، تصریح کرد: بسیج دانشجویی با توجه ریشه دانشی و دانشگاهی خود، ارتباط علمی خود را با مسئولان حفظ کرده و تکیه گاه آن ها در اداره امور جامعه و اثبات کارآمدی نظام اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه ذهن و زبان دانشجوی مطالبه گر را نمی توان با سیاسی کاری و مصلحت اندیشی قانع کرد، ادامه داد: از مسولان انتظار می رود در مقابل دانشجویان پاسخگو باشند چرا که دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد. 

در این جلسه که سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز حضور داشت، فردین ابراهیمی به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس معرفی و از زحمات علی کشاورز مسئول سابق این تشکل تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: