آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجرگفت:انس با قرآن را سرلوحه امورات روزانه خود قرار دهیم.

مرحله نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه فجر استان برگزار شد.

  مرحله نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه فجر استان فارس امروز، ۱۱ شهریورماه به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شیراز برگزار شد.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار شد که بناست در هر رشته یک نفر از بانوان شاغل به مرحله نهایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای متسابقان گفت: قرآن شفیعی است که شفاعت آن قطعاً از جانب خداوند پذیرفته شده است و همچنین شاکی است که شکایت او نیز پذیرفته می‌شود و مقبول درگاه خداست یعنی قرآن هم شفاعت می‌کند و هم شکایت.

وی افزود: قرآن شفاعت افرادی می‌کند که به او تمسک جسته‌اند و قطعاً این شفاعت مورد پذیرش درگاه خداوند قرار خواهد گرفت و شاکی هم هست از کسانی که از او دور مانده‌اند.

محمودی‌زاده با یادآوری آیات و روایات اظهار کرد: کسانی که قرآن را جلوی خود قرار داده و در این مسیر حرکت کنند و بر اساس تعالیم قرآن مسیر زندگی خود را ََمت سعادت و بهشت خواهد بود و بر عکس آن افرادی که تعالیم قرآن را در دستور کار خود قرار ندهند، قطعاً عذاب جهنم منتظر آن‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه انس با قرآن مقدمه‌ای برای فهم و تدبر و عمل به قرآن است و انسان باید در طول زندگی با تعالیم قرآن آشنا شده و بدان‌ها عمل کند، گفت: اولین قدم در این مسیر انس و آشنایی با قرآن کریم است و در ادامه تدبر آن می‌آید.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از ۶ نفر از فرهنگ‌یاران قرآنی بانوی شاغل در سپاه فجر فارس که سال گذشته به مرحله سطح نیروهای مسلح رسیدند تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: