آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
امام جمعه موقت کوهچنار
امام جمعه موقت کوه‌چنار گفت: تباهی نتیجه اعتماد و واگذاری سرنوشت به آمریکا است.
حضور مقتدرانه ایران و رسوایی آمریکا از نتایج مهم اجلاس بغداد بود و واگذاری هر سرنوشتی به آمریکا، حاصلی به جز تباهی ندارد.
تباهی نتیجه اعتماد و واگذاری سرنوشت به آمریکا
 حجت الاسلام رسول محمدی امام جمعه موقت این شهرستان، در خطبه امروز نماز جمعه به مناسبت های پیش رو اشاره کرد گفت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) جامعه به خواب روفته آن روز را بیدار کردند.

وی به سالروز قیام ۱۷ شهریور اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر جو اختتاق آن زمان، مقدمه انقلاب شکل گرفت  و راه انقلاب تداوم پیدا کرد.

حجت اسلام محمدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هییت دولت اشاره کرد و گفت: در این مدت کوتاه حرکت‌های بسیار خوبی شکل گرفت که مردم به آینده خوش بین شدند

امام جمعه موقت کوه‌چنار به دغدغه رهبر انقلاب نسبت به آسیب دیدن اعتماد و امید مردم به دولت اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه نظام مردم سالاری است که اگر به آن خدشه‌ای وارد شود به نظام آسیب می رسد.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با تاکید بر بازسازی امید و اعتماد مردم افزود: نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری بنا شده و این مسئله باید جدی گرفته شود و ضعف و نا بسامانی ترمیم شود.

وی گفت: در حقیقت بنای نظام بر رضایت مردم است و باید به گونه ای عمل کنیم به‌خصوص در شرایط حساس امروز که این مسئله حل شود.

حجت‌الاسلام محمدی نیاز امروز جامعه را مدیر انقلابی دانست و اظهارداشت: امروز شواهدی وجود دارد که حرکت رو به رشد داریم.

وی به نشست اجلاس بغداد اشاره کرد و گفت: حضور مقتدرانه ایران و رسوایی آمریکا از نتایج مهم این اجلاس بود.

امام جمعه موقت کوه‌چنار ادامه داد: نکته مهم این اجلای این بود که بعد از اتمام این اجلاس وزیر امور خارجه ایران به سوریه رفت و آنجا نشست‌هایی با محور مقاومت داشت.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اتفاقات افغانستان گفت: بدعهدی آمریکا در مسئله افغانستان برای دنیا روشن شد.

وی در پایان تاکید کرد: کسی که سرنوشت خود را به آمریکا داد چیزی به‌جز تباهی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: