آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون:
سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 1000بسیجی این شهرستان با شبکه بهداشت جهت خدمت به مردم همکاری داشته اند.
سرهنگ پاسدارغلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 1000بسیجی این شهرستان با شبکه بهداشت جهت خدمت به مردم همکاری داشته اند.
وی افزود:در راستای همکاری هرچه بهتر با شبکه بهداشت شهرستان 4جلسه پدافند زیستی ناحیه ای با حضور اعضاء از جمله رئیس شبکه بهداشت برگزار شده و با توجه به وضعیت شهرستان ، ماموریت به بسیجیان در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان با رمز یا ابا عبدالله الحسین(ع) ابلاغ شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تصریح نمود:در اجرای فراگیر طرح شهید سلیمانی در راستای ابلاغ برنامه در شهرستان کازرون و  همکاری با شبکه بهداشت 83تیم مراقبت عمومی،83تیم حمایتی و 83تیم نظارتی حضور فعال در صحنه داشته و دارند.
وی با بیان اینکه بسیج تا لحظه آخر در مبارزه با بیماری کرونا در خدمت به مردم حضور دارد افزود:در راستای ابلاغ فرمانده سپاه فجر فارس و همکاری با شبکه بهداشت سالن9دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون جهت تزریق واکسن کرونا با 6کانتر تزریق در اختیار شبکه بهداشت قرار داده شده که روزانه بین600الی1500نفر در سنین مختلف تزریق به عمل می آید.
سرهنگ توکل از همکاری خوب یگان های نظامی مستقر در شهرستان گفت و یادآور شد:با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندهان نظامی تیپ تکاور امام سجاد(ع)نیروی زمینی سپاه و مرکز آموزش07ارتش   و یگان های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان کازرون سالن ها ی ورزشی این مجموعه ها با ظرفیت 80تخته خواب جهت استفاده در زمان احتیاج شبکه بهداشت فعال و آماده به کار می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون از فعالیت های گروه های جهادی در خدمت به محرومین اشاره داشتو خاطر نشان کرد:گروه های جهادی ناحیه مقاوما بسیج سپاه کازرون با اهداء بیش از2000بسته معیشتی به خانوارهای کم برخوردار و دیگر اقدامات سازندگی شامل مرمت و بازسازی منازل محرومان نقش ایفاء نموده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: