آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر گفت: فرمانده باید بداند که تمام کارهایش مبنتی بر دین باشد و به هیچ وجه نباید از ارزش‌های دینی فاصله بگیرد.

 طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه فجر، تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اقلید برگزارشد.

فرمانده سپاه فجر در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه اقلید با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، ایام محرم را تسلیت گفت و اظهار داشت: فرمانده در برابر تمام امورات مربوط به مردم مسوولیت نقش آفرینی دارد.

سردار بوعلی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است که در عاشورا و قیام سیدالشهدا ریشه دارد، عنوان کرد: پاسداری وقت و زمان نمی شناسد.

وی بیان داشت: پاسداری به لباس نیست و تا جان در بدن پاسدار دین و انقلاب است، در راستای دفاع از مملکت و مردم، دین و انقلاب می کوشد.

سردار بوعلی تصریح کرد: عهدی که ما بستیم، عهدی همیشگی است که با امام و دین بستیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پاسداری تمام شدنی نیست، یادآور شد: پاسدار نسبت به هیچ مسئله ای بی تفاوت نیست و بسیجیان همواره با نیت خیر و صادقانه در ابعاد مختلف محرومیت زدایی، مقابله با کرونا، سازندگی، کمک های مومنانه و...نقش آفرینی می کنند.

سردار بوعلی تأکید کرد: فرمانده باید بداند که تمام کارهایش مبنتی بر دین باشد و به هیچ وجه نباید از ارزش های دینی فاصله بگیرد.

در ابتدای این مراسم فرمانده پیشین سپاه ناحیه اقلید با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، از همراهی و همکاری تمام افراد و ارگان ها و نهادهایی که طی فرماندهی و مسئولیت وی در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان همت داشتند، قدردانی کرد و حلالیت طلبید.

سرهنگ پاسدار مهدی صالحی عنوان داشت: هر کجا که پاسدار یا هر نیروی نظامی و انتظامی در کارش موفق بود، بخش زیادی از آن به همراهی و صبوری خانواده اش برمی گردد.

وی در پایان سخنان خود گفت: خداوند را شاکرم که 31 سال از عمرم را سعادت داشتم لباس شهدا و پاسداری به تن نمایم.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار مهدی صالحی،سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اقلید معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: